یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ساعت ۱۱:۲۶

تدارک شهرداری بجنورد برای تبلیغات محیطی انتخابات

شهردار بجنورد گفت: تاکنون با نصب بیش از پنج هزار متر کیسه چتایی، فضای تبلیغات را ایجاد کردیم و در تلاش هستیم با اجرای این طرح، سلامت محیط‌های شهری از پوستر را تأمین کنیم.
تدارک شهرداری بجنورد برای تبلیغات محیطی انتخابات,

به گزارش عصراترک به نقل از ایمنا، سید محمد علی کشمیری اظهار کرد: اداره زیباسازی شهرداری بجنورد با نصب کتیبه چتایی، در تدارک فضای لازم تبلیغات برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: تاکنون با نصب بیش از پنج هزار متر کیسه چتایی، فضای تبلیغات را ایجاد کردیم و در تلاشیم با اجرای این طرح، سلامت محیط‌های شهری از پوستر را تأمین کنیم.

شهردار بجنورد از برگزاری جلسه با کاندیداها در جهت توجیه ستادهای انتخاباتی و التزام به قوانین شهری در تبلیغات محیطی خبر داد و خاطرنشان کرد: توقع داریم مدیران ستاد کاندیداهای محترم، اخلاق را رعایت کنند و عوامل تبلیغاتشان را برای تبلیغ در فضاهای تدارک دیده شده توجیه کنند تا به تأسیسات عمومی و منظر شهری آسیب نرسد.

کشمیری تصریح کرد: نصب کیسه چتایی در طول خیابان طالقانی به عنوان محور اصلی تبلیغات در دو سمت این خیابان حد فاصل امیریه تا ۱۷ شهریور نصب شده است و به‌تدریج در سایر خیابان‌های منتهی به طالقانی در محور شمال و جنوب و پیرامون ستادهای تبلیغاتی، نصب کیسه اجرا می‌شود.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک