دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ساعت ۶:۵۱
رئیس دانشگاه دولتی دخترانه کوثر بجنورد:

شرکت در انتخابات، باعث افزایش ثبات کشور است

رئیس دانشگاه دولتی دخترانه کوثر بجنورد گفت: شرکت در انتخابات در واقع حمایت از اصل انقلاب و باعث افزایش ثبات و امنیت کشور خواهد شد.
شرکت در انتخابات، باعث افزایش ثبات کشور است ,

محبوبه معین مقدس، رئیس دانشگاه دولتی دخترانه کوثر بجنورد در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «عصر اترک» اظهار داشت: مردم باید به این درک برسند که حضور آنها در انتخابات و انتخاب‌کردن فرد اصلح برای حضور در مجلس چه میزان می‌تواند در آینده خود و کشورشان اثرگذار باشد.

وی همچنین به دشمن‌شناسی اشاره کرد و گفت: علاوه بر این باتوجه‌به تبلیغات و برنامه‌ریزی‌های فراوان دشمن در راستای شرکت‌نکردن مردم در انتخابات، به‌خوبی اهمیت این موضوع را برای مردم ترسیم می‌کند که نقش و حضور آن‌ها در این حماسه ملی چه میزان می‌تواند در کشور تأثیر بگذارد.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات در واقع حمایت از اصل انقلاب و باعث افزایش ثبات و امنیت کشور خواهد شد، گفت: بنابراین حضور پرشور در انتخابات می‌تواند در تمام حوزه‌های کشور از جمله اقتصاد، سیاست، فرهنگی نیز تأثیرگذاری خاصی را ایفا کند.

معین مقدس بیان داشت: هر فرد با شناختی که از مسئولیت و حوزه اختیارات نمایندگان دارد و با مطالعه توانمندی افراد و پیگیری سخنرانی‌ها و برنامه‌های آنها می‌تواند یک انتخاب آگاهانه و اصلح را داشته باشد.

رئیس دانشگاه دولتی دخترانه کوثر بجنورد گفت: مردم باید نسبت به وظایف نمایندگان آگاهی داشته باشند و براین‌اساس بتوانند صلاحیت افراد را بررسی کنند.

معین مقدس پاک‌دست بودن، معتقد بودن، ایمان و توانمندی در عرصه شغلی را از صلاحیت‌های قابل‌بررسی برای نامزدهای انتخاباتی برشمرد و گفت: قطعاً بالارفتن مشارکت در انتخابات باعث می‌شود که نمایندگان انتخابی مجلس خودشان را در برابر طیف وسیعی از مردم، مسئول بدانند و باهمت بیشتری در این مسیر گام بردارند.

رئیس دانشگاه دولتی دخترانه کوثر بجنورد ابراز داشت: همه احزاب و تشکل‌های سیاسی موجب شور و نشاط انتخاباتی می‌شوند و طبق تأکیدات مقام معظم رهبری با ارائه برنامه‌هایی که دارند، فارغ از تخریب سایر کاندیدها می‌توانند در این زمینه اثرگذار باشند.

وی یادآور شد: از مجلس آینده این انتظار می‌رود که مشکلات مردم را درک کنند و بدانند که در حوزه قانون‌گذاری و نظارت چه مشکلاتی وجود دارد و سعی کنند با تدوین قوانین صحیح به رشد و پیشرفت کشور کمک کنند.

رئیس دانشگاه دولتی دخترانه کوثر بجنورد در انتها افزود: نمایندگانی که به مجلس راه پیدا می‌کنند، نباید از موقعیتی که دارند، برای رسیدن به افزایش قدرت و اهداف خودشان استفاده نکنند.

مصاحبه از: آرزو رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک