یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ساعت ۷:۴۱

۱۰۹ نامزد در استان تأیید صلاحیت شدند

در استان ۱۰۹ نامزد تأیید صلاحیت شده‌اند که در شهرستان اسفراین ۲۲ نفر شامل ۱۹ مرد و ۳ زن، شهرستان شیروان ۱۸ نامزد شامل ۱۵ مرد و ۳ زن نامزد انتخابات هستند و در شهرستان بجنورد ۶۹ نامزد شامل ۵۹ مرد و ۱۰ زن هستند.
  ۱۰۹ نامزد در استان تأیید صلاحیت شدند,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، آمار تفکیکی شعب و نامزدها در حوزه‌های انتخابیه خراسان شمالی توسط رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی اعلام شد.

در استان ۱۰۹ نامزد تأیید صلاحیت شده‌اند که به تفکیک شهرستان‌ها به شرح ذیل است: شهرستان اسفراین ۲۲ نفر شامل ۱۹ مرد و ۳ زن، شهرستان شیروان ۱۸ نامزد شامل ۱۵ مرد و ۳ زن نامزد انتخابات هستند و در شهرستان بجنورد ۶۹ نامزد شامل ۵۹ مرد و ۱۰ زن هستند.

آخرین وضعیت شعب اخذ رأی در خراسان شمالی به شرح زیر است: ۹۲۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در ۱۵۷۹ نقطه از استان برای دریافت آرای مردم اقدام می‌کنند. از تعداد ۹۲۶ شعب اخذ رأی، ۶۲۷ شعبه ثابت و تعداد ۲۹۹ شعبه سیار هستند و از این تعداد ۴۳۲ شعبه شهری و ۴۹۴ شعبه روستایی است.

تعداد شعب اخذ رأی در این دوره از انتخابات به تفکیک هر حوزه انتخابیه به شرح زیر است: در حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی‌آباد ۱۲۰ شعبه اخذ رأی، در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان ۵۹۴ شعبه اخذ رأی و در حوزه انتخابیه شیروان ۱۵۷ شعبه و در قوچان و فاروج نیز ۵۵ شعبه اخذ رأی دایر خواهد بود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک