دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ساعت ۱۴:۰
جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

 خط رسانه‌ای دشمن به دنبال تخریب انتخابات است

 جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: اگر امروزه به تحرکات آمریکا و رژیم صهیونیستی نگاه شود، خط رسانه‌ای آنها به‌صورت تمام‌قد، مشارکت‌نکردن مردم در انتخابات را دنبال می‌کند.
 خط رسانه‌ای دشمن به دنبال تخریب انتخابات است,

 سردار حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «عصر اترک» اظهار داشت: برنامه استعمار از ابتدا تضعیف کشورهای مسلمان بوده است و تغییر نخواهد کرد.

 وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی، کشور ایران از استعمار و استبداد نجات پیدا کرده است، ادامه داد: همچنین مکتب انقلاب اسلامی، اخراج استعمارگران از منطقه را نیز به دنبال داشته است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن هیچ زمانی استقلال این نظام را نخواسته و همچنان دنبال چالش‌هایی بوده که مانع پیشرفت نظام و انقلاب شوند؛ اما تاکنون در این زمینه موفق نشده است، گفت: یکی از عرصه‌های مهمی که به برکت انقلاب، بسترش در کشور فراهم شده، گردش نخبگانی در کشور و مشارکت مردم در اداره کشور توسط انتخابات مختلفی است که طی ۴۵ سال گذشته برگزار شده است.

 جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب که انتخابات برگزار شده در هیچ مقطعی نبوده که دشمن علیه انتخابات ایران تبلیغ منفی نداشته باشند.

 وی با اشاره به یکی از جملات شهید همت در باره طریقه دشمن‌شناسی، توضیح داد: این شهید والامقام عنوان می‌کردند که هر زمانی جبهه خودی را گم کردید، توجه کنید که دشمن کدام قسمت را مورد تخریب و هجمه قرار می‌دهد و بی شک آن نقطه خودی است.

 سردار اکبری افزود: اگر امروزه به تحرکات آمریکا و رژیم صهیونیستی نگاه شود، خط رسانه‌ای آنها به‌صورت تمام‌قد سعی در مشارکت‌نکردن مردم در انتخابات را دنبال می‌کنند، بنابراین باید دقیقاً عکس برنامه‌های دشمن عمل کرد.

 این مسئول با دعوت از عموم مردم، سیاسیون، نخبگان، فرهنگیان، دانشگاهیان، اصناف، بازاریان، دانش‌آموزان رأی اولی برای شرکت در انتخابات، ادامه داد: حضور پرشور تمام گروه‌ها در انتخابات قطعاً مشت محکمی بر دهان دشمنان و تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری خواهد بود.

 جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ابراز داشت: همچنین حضور پرشور مردم در انتخابات باعث ایجاد انسجام ملی و وفاداری نسبت به آرمان‌های نظام است.

 وی راه پیشرفت کشور را ایستادگی در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: نکته قابل‌توجه این است که هر جا در برابر دشمن تسلیم شده‌ایم، باعث پس رفت در همان حوزه‌ها شده است.

 سردار اکبری با تأکید بر این موضوع که دشمن نمی‌تواند پیشرفت‌های ایران را در حوزه‌های مختلف رادیو داروها، ماهواره‌ها، پهپادها، پزشکی، نظامی و دفاعی ببیند، افزود: براین‌اساس با بزرگ‌نمایی برخی مشکلاتی که در داخل کشور وجود دارد، دنبال ناامیدی مردم و جدایی بین نظام و مردم‌اند، اما با بصیرتی که مردم ایران دارند، تاکنون نقشه‌های دشمن ابتر مانده و روزبه‌روز شاهد پیشرفت‌های کشور و نظام بوده‌ایم.

 این مسئول بیان داشت: یکی از دلایل تبلیغات دشمن برای حضورپیدانکردن مردم در انتخابات، قطعاً این است که در فضای بین‌المللی این‌گونه نشان دهد که نظام برای مردم مقبولیتی ندارد، درحالی‌که حضور پرشور مردم، در انتخابات باعث یأس و ناامیدی در جبهه دشمن خواهد شد.

 جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: به هر میزان که حضور پررنگ باشد قطعاً ناامیدی در جبهه دشمن بالا می‌رود، از طرفی مسئولان کشور ایران در صحنه‌های بین‌المللی با پشتوانه مردمی بالاتری صحبت و موضع‌گیری می‌کنند.

 وی گفت: همه ما در جهت اغناسازی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی مسئول هستیم.

 سردار اکبری یادآور شد: در استان خراسان شمالی برای ۴.۵ کرسی در مجلس ۱۲۰ نفر در گرایش‌های سیاسی مختلف رقابت دارند و فضا برای تمام این گروه‌ها فراهم شده است و مردم می‌توانند نظرشان را اعلام کنند.

 این مسئول در انتها افزود: هر فردی به‌عنوان نماینده مجلس انتخاب شود، برای مجموعه سپاه قابل‌احترام است و این مجموعه به نمایندگان انتخابی مردم کمک خواهد کرد که برای استان برنامه‌های خوبی را اجرا و منابع خوبی را جذب کنند.

 مصاحبه از: آرزو رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک