دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ساعت ۷:۳۱
قائم مقام جامعه اسلامی دانشگاه تهران:

رسانه ابزار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران است

قائم مقام جامعه اسلامی دانشگاه تهران گفت: رسانه ابزار ما برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران است و برگزاری این نمایشگاه‌ مطبوعات از منظر نمایش دادن دستاوردها و شکل‌گیری گفت‌وگو اهمیت زیادی دارد.
رسانه ابزار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران است,

به گزارش عصراترک امیرحسین حاتمی زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره برپایی نمایشگاه مطبوعات ایران گفت: اینکه تشکل‌های دانشجویی هم در چنین مجامعی دعوت می‌شوند تا حرف خود را بزنند، نقطه قوتی است و نشان می‌دهد که فضای رسانه هنوز افراد موثر را فراموش نکرده است.

قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی دانشگاه تهران درباره رسالت جنبش‌ها و تشکل‌های دانشجویی در سال برگزاری انتخابات تصریح کرد: این روزها در بازار گرم انتخابات، بعضی از تشکل‌ها به دنبال نقاط ضعف می‌گردند. ما در تشکل خودمان، خود را بررسی کردیم.

حاتمی زاده ادامه داد: وقتی وضعیت خودمان را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که خیلی از فضای مطلوبی که مورد تاکید مقام معظم رهبری، عقب هستیم و باید خود را باید به آنها برسانیم که چه اقداماتی از جامعه اسلامی دانشجویان می‌تواند مشارکت را برای انتخاب فرد اصلح بالا ببرد.

قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی دانشگاه تهران در تشریح برنامه‌های این تشکل دانشجویی برای افزایش مشارکت در انتخابات در فضای دانشگاه‌ها، افزود: برنامه‌های ما تدوین شده و در حال پیشبرد آنها هستیم. تریبون‌های آزاد را برگزار می‌کنیم و گفت‌وگوهایی بین داوطلبان انتخابات برگزار می‌شود.

حاتمی زاده در ادامه یادآور شد: ما تشکل‌های دانشجویی باید به فرامین رهبر انقلاب توجه و ملاک‌ها و معیارهای فرد اصلح را تبیین کنیم که متاسفانه دچار سلیقه‌زدگی و انتخاب‌های مصلحتی بخصوص در فضای دانشگاهی می‌شویم. دانشگاهی که حضرت آقا بارها تاکید کردند که از این فضای تحزب و تفکرات حزبی دور هستند و عقلانی و بر اساس اندیشه اسلامی عمل می‌کنند، دور هستیم.

وی تقوا، انقلابی‌گری، ایمان را از مولفه‌های یک فرد اصلح برشمرد و اضافه کرد: داشتن وجدان، صداقت و پایبندی به آرمان‌های انقلاب، اولویت‌شناسی، عدم اتصال به مراکز ثروت و قدرت نیز گاها در انتخاب فرد اصلح، مغفول واقع می‌شود.

قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی دانشگاه تهران ادامه داد: پس از تبیین این مولفه‌ها، ما موظفیم فضای پویایی در دانشگاه‌ها ایحاد کنیم.

حاتمی زاده خاطرنشان کرد: کرسی آزاداندیشی از سال ۷۸ مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است و الان وقت آن است که این کرسی‌ها را برگزار کنیم. ما خودمان هم باید بر اساس این معیارها، افراد اصلح را اعلام کنیم که دیگران هم جرات حمایت از افراد اصلح را پیدا کنند که می‌تواند در مشارکت تاثیر زیادی داشته باشد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک