دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ساعت ۱۲:۲۹
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد:  

انتخابات پرشور مردمی‌بودن انقلاب را به نمایش می‌گذارد

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: انتخابات پرشور در سطح ملی قطعاً وجه مردمی‌بودن انقلاب را که در طول ۴۵ سال گذشته به انقلاب جایگاه بخشیده و از تلاطم‌های بین‌المللی نجات داده است نشان خواهد داد.
 انتخابات پرشور مردمی‌بودن انقلاب را به نمایش می‌گذارد,

جمشید عین بیگی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «عصر اترک» اظهار داشت: امروزه بهترین راه افزایش مشارکت عمومی مردم در انتخابات برای حضور در پای صندوق‌های رأی، ایجاد امید، تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام و ایجاد اعتماد در عرصه خدمت صادقانه به مردم است.

وی با اشاره به اینکه قطعاً هر رأی یک تیر به سمت به دشمن و باعث ناامیدی و نقش بر آب‌کردن توطئه‌های دشمن است که سعی دارند مردم را از همراهی با انقلاب فاصله دهند، ادامه داد: این در حالی است که با بیان پیشرفت‌های نظام و انقلاب برای مردم باید نشان داد که مسئولان صادقانه برای خدمت وقتشان را به سبک مکتب شهدایی در مسیر قرار داده‌اند.

این مسئول ادامه داد: مردم برای داشتن یک انتخاب اصلح می‌توانند با مطالعه در رزومه و عملکرد نامزدهایی که در این دوره از مجلس حضور پیدا کردند، همچنین هم فکری از صاحب‌نظران و نخبگان اجتماعی و سیاسی که می‌توانند در این مسیر راه‌گشا باشند و معیار تقید کاندیداها در مسیر انقلاب و اسلامی داشته باشند، استفاده کنند.

عین بیگی اضافه کرد: انتخابات پرشور در سطح ملی قطعاً وجه مردمی‌بودن انقلاب را که در طول ۴۵ سال گذشته به انقلاب جایگاه بخشیده و از تلاطم‌های بین‌المللی نجات داده است، نشان خواهد داد.

وی ابراز داشت: اگر درصد حضور و مشارکت مردمی در انتخابات بالا رود، قطعاً جایگاه اجتماعی و مردمی انقلاب بالا می‌رود و انقلاب در برابر دسیسه‌های دشمن بیمه خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد دررابطه‌با نقش احزاب و تشکل‌های سیاسی در انتخابات پیش رو توضیح داد: این دو گروه باتوجه‌به نگاه‌ها و اختلاف سلایقی که برای خدمت به مردم مطرح می‌کنند در این ایام با تبیین برنامه‌هایی که مدنظر دارند، می‌توانند در جهت خدمت بهتر برای مردم با دعوت از هم‌فکران خود با دعوت پای صندوق‌های رأی برای رقابتی سالم در این میدان در میزان مشارکت نیز تأثیرگذار باشند.

عین بیگی با تأکید بر این موضوع که حدود انتظارات مردم بر کسی پوشیده نیست، افزود: اما انتظاراتی که مردم از نمایندگان در دوره آینده دارند در واقع شامل صداقت، شفافیت، ساده‌زیستی، انقلابی بودن و ثابت‌قدم بودن در ایده‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیرو ولایت و رهبری ماندن است.

این مسئول یادآور شد: من به‌عنوان شهروند در حوزه شورای شهر که به‌عنوان مجلس محلی و برگرفته از حضور، رأی و مشارکت مردمی بوده، معتقد هستم که مردم امروز ممکن است که تنگناهای در مسیر اقتصادی و معیشتی وجود داشته باشند، اما نعمت بزرگی که در کشور وجود دارد، امنیت بالایی است که نظام به برکت خون شهدا ایجاد کرده است و برای حفظ و نگه‌داری از این ارزش‌ها باید هزینه‌هایی را پرداخت کرد.

وی گفت: باید مشکلات موجود را در مسیر حفظ نظام و انقلاب به جان بخریم و با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر به جهان و جهانیان اعلام کنیم که ما پای آرمان‌های نظام و شهدا هستیم و امروز حضور جوانان و نوجوانان و رأی اولی‌ها می‌تواند تأثیر خاصی در نگاه‌های بین‌المللی داشته باشد.

مصاحبه از: آرزو رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک