دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ساعت ۹:۵۳
رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان:

۱۱۶۰ نفر بر روند انتخابات ۱۱ اسفندماه در خراسان‌شمالی نظارت می‌کنند

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان گفت: در جریان برگزاری روند انتخابات ۹۲۶ بازرس، ۹۵ بازرس ذخیره و ۶۲ سربازرس، ۱۲ سربازرس ذخیره، ۱۱ بازرس ویژه و با احتساب اعضای هیات های بازرسی در مجموع یک هزار و ۱۶۰ نفر بر روند انتخابات ۱۱ اسفندماه نظارت می‌کنند.
۱۱۶۰ نفر بر روند انتخابات ۱۱ اسفندماه در خراسان‌شمالی نظارت می‌کنند,

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، ناصر فخر‌موحدی، در هفتمین جلسه هیات بازرسی انتخابات استان گفت:در جریان برگزاری روند انتخابات ۱۱۶۰ نفر بازرس بر اجرای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان نظارت می‌کنند.

 رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان افزود: در جریان برگزاری روند انتخابات ۹۲۶ بازرس، ۹۵ بازرس ذخیره و ۶۲ سربازرس، ۱۲ سربازرس ذخیره،۱۱ بازرس ویژه و با احتساب اعضای هیات های بازرسی در مجموع یک هزار و ۱۶۰ نفر بر روند انتخابات ۱۱ اسفندماه نظارت می‌کنند.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این جلسه، بر برگزاری انتخابات سالم بر اساس منویات مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: اقدامات صورت گرفته در هیأت بازرسی استان امیدآفرین است که از دغدغه‌مندی عوامل اجرایی در این راستا قدردانی می‌کنیم.

حسین نژاد اظهار امیدواری کرد: با مشارکت حداکثری و حضور قوی مردم ولایت مدار خراسان شمالی در انتخابات ۱۱ اسفندماه برگ زرین دیگری در استان رقم خواهد خورد. 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه انتخابات پیش رو باید در چارچوب قانون و با رعایت تمامی ضوابط و براساس شاخص های مدنظر مقام معظم رهبری یعنی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت برگزار شود، افزود: معاندان با شیوه‌های مختلف برای ایجاد یأس و ناامیدی برنامه ریزی کردند اما با وجود پشتوانه مردمی،با همدلی و اتحاد انتخابات سالم را شاهد خواهیم بود.

حسن ناهیدی، رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی نیز در این جلسه سلامت در روند انتخابات را امر بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: سلامت در انتخابات امری ضروری است که در صورت مخدوش شدن آن مشارکت مردم تحت شعاع قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مراقبت و نظارت‌ بر روند اجرای انتخابات، وظيفه اصلی ناظرين و مجریان است و وقتی مردم متوجه شوند که افرادی به عنوان بازرس مراقب سلامت انتخابات هستند، این امر خود بستر امنیت و مشارکت حداکثری را فراهم می‌کند.

انتهای خبر/دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک