دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ - ساعت ۷:۱
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:‌

حضور حداکثری در انتخابات، باعث تقویت ریشه‌های انقلاب است

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: به هر اندازه مشارکت‌ها و حضورها پای صندوق‌های رأی پررنگ باشد، قطعاً باعث تقویت ریشه‌های انقلاب اسلامی و اثرگذاری ایران اسلامی در درون و خارج کشور خواهد شد.
حضور حداکثری در انتخابات، باعث تقویت ریشه‌های انقلاب است,

حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» اظهار داشت: ضعف‌ها، کاستی‌ها و کمبودها در طول حکومت‌های مختلف همیشه بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: این مسائل مختص یک نوع حکومت نیست؛ بلکه حکومت‌هایی که مبتنی بر مبانی دینی و اسلامی بوده و چه دولت‌هایی که بر پایه مباحث غیردینی و مسئله استکبار، استعمار و دیکتاتوری طراحی و برنامه‌ریزی‌شده‌اند، همیشه درگیر یک سری مشکلات بوده‌اند.

  این مسئول گفت: بر اساس هجمه‌های مختلف در داخل و خارج کشور، برای حرکت‌های پیشرفت ایران اسلامی آباد، موانعی را تراشیدند که بعضاً باعث مشکلات معیشتی و تورم‌هایی شده اما در مقابل هدف، چشم‌انداز و دستاوردهایی که ایران اسلامی داشته قابل‌تحمل و قابل‌تأمل است، زیرا از ابتدای ظهور اسلام این موانع طبیعی بوده است.

  مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: جلوه‌های حضور مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و مذهبی چشمگیر بوده و خواهد بود.

 حجت‌الاسلام رفیعی گفت: حضورهای مردمی در عرصه‌های مختلف، نقطه قوت ایران اسلامی بوده است.

  مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان داشت: در موضوع انتخابات نیز به این گونه بوده که دشمن همیشه تمام تلاشش را به کار گرفته است که برای حضور پیدا نکردن مردم در انتخابات مانع‌تراشی و ایجاد مانع کند، اما هر باره با حضور پرشور مردم تمام فتنه‌های دشمن نقش‌برآب شده است.

  حجت‌الاسلام رفیعی خاطرنشان کرد: امید است که مردم کشور که در دوران پساکرونا با وحدت و همدلی، علی‌رغم مشکلات داخلی صحنه‌های زیبایی خلق کردند در انتخابات پیش رو در روز یازدهم اسفندماه با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی بیایند تا شاهد مشارکت چشمگیر آنها باشیم.

  این مسئول بیان داشت: گفتنی است که به هر اندازه مشارکت‌ها و حضورها پای صندوق‌های رأی پررنگ باشد، قطعاً باعث تقویت ریشه‌های انقلاب اسلامی و اثرگذاری ایران اسلامی در درون و خارج کشور خواهد شد.

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ابراز داشت: علاوه بر این بالابردن مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی در واقع بر تقویت مبانی و پیشبرد اهداف و تکثیر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران مؤثر است.

مصاحبه از: آرزو رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک