دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ - ساعت ۱۴:۳۱
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

نامزدهای انتخابات قانون راه را رعایت کنند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری برای انتخابات که چهارچوب‌هایی را تعیین کرده، نامزدهای انتخاباتی باید قانون راه در این عرصه رعایت کنند.
نامزدهای انتخابات قانون راه را رعایت کنند,

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «عصر اترک»؛ حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد در خطبه‌های نمازجمعه ظهر این شهرستان، اظهار داشت: حضور مردم در مراسم ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران در خراسان شمالی همچون سایر استان‌های کشور پرشور و قابل‌توجه به بود به‌طوری‌که طبق آمار، جمعیت بیشتری در مقایسه با سال‌های گذشته در این مراسم حضور داشتند.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث عصبانیت و ناراحتی و در برخی موارد کتمان دشمن شد اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: ملت ایران در تمام صحنه‌ها ثابت کرده‌اند که همراه و همگام نظام و رهبرشان هستند و پای همه مظلومان جهان ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام نوری ادامه داد: امروزه انقلاب ایران باعث شده که بسیاری از مردم در سراسر دنیا از آن درس بگیرند و در مقابله با نظام استکباری آن را سرلوحه کارشان قرار دهند.

وی بیان داشت: حملات کودک کش رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه باعث رسوایی آن‌ها در تمام ادعاهایی که دررابطه‌با حقوق بشر داشتند، شد، به‌طوری‌که امروز همه ملت‌ها در سراسر جهان حتی مردم خود کشورهای انگلیس و آمریکا نیز علیه دولتشان قیام کردند.

حجت‌الاسلام نوری ادامه داد: مقام معظم رهبری برای انتخابات چهارچوب‌هایی را تعیین کرده است که یکی از آنها قانون است و نامزدهای انتخاباتی باید قانون راه رعایت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر این موضوع که رعایت خطوط قرمز نظام اسلامی نیز از موضوعاتی است که نامزدها باید در ستادهای خود به آن توجه کنند، گفت: نامزدها در تبلیغاتشان باید اخلاق‌مداری را رعایت کنند.

انتهای خبر/ آرزو رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک