شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ساعت ۱۶:۴۵
گزارش خبری؛

شرحی بر حماسه حضور اسفراینی‌ها

در یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ مردم ولایت‌مدار شهرستان اسفراین بار دیگر با حضور ستودنی خود برگ زرین دیگری در دفتر تاریخ افتخارات این شهرستان ثبت کردند.
شرحی بر حماسه حضور اسفراینی‌ها,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، امروز صبح هم‌زمان با سراسر کشور راهپیمایی  بیست و دوم بهمن‌ماه و جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان اسفراین با حضور پرشور مردم از مجتمع فرهنگی ورزشی شهید سلیمانی  به سمت میدان امام خمینی (ره) ادامه پیدا کرد.

مراسم جشن انقلاب بعد از تجمع مردم در میدان امام خمینی (ره) با قرائت قرآن آغاز و در ادامه سرود جمهوری اسلامی خوانده شد، گروه سرود ناشنوایان و دانش‌آموزی با سرودهای انقلابی خود مراسم را رونق دادند.

امروز همه اقشار از پیر و جوان ، زن و مرد، کارمند و کاسب، بازاریان، معلمان و همه و همه آمده بودند تا بار دیگر ولایتمداری خود را به انقلاب و آرمان‌هایش به اثبات برسانند.

مردم شهر اسفراین در حالی که در سوگ شنیدن شهادت یکی از فرزندان خود در دیار سیستان و بلوچستان عزادار بودند اما با شکوه و با صلابت به میدان آمده بودند تا بگویند تا پای جان برای نظام خواهند ایستاد.

حضور مردم اسفراین در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ستودنی بود و برگ زرین دیگری در کتاب تاریخ شهرستان به ثبت رسید.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین آزموده به ایراد سخنرانی پرداخت.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین نعمت‌الله آزموده، مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان شمالی در جمع مردم شریف شهرستان اسفراین گفت: با انقلاب اسلامی مملکت نور اتفاق افتاد حکومت نور اتفاق افتاد مراقب ایام‌الله باشیم تذکر بدهیم عده‌ای بی‌بصیرت و مشکل‌دار توطئه نکنند و ملت را نادیده نگیرند.

وی افزود: مراقب فتنه‌ها و فتنه‌گرها باشیم پایدار باشید و در مقابل اجانب کوتاه نیایید.

مسئول شورای سیاست‌گذاری استان اشاره کرد: برخی از افراد که سال‌های گذشته شعارهای سو می‌دادند علیه نظام و انقلاب حالا نوچه‌های آمریکا شده‌اند و نمی‌گذارند صدای مردم غزه به گوش جهانیان برسد؛ ولی بااین‌حال صدای مردم غزه به گوش جهانیان رسیده است.

وی تأکید کرد: اگر ما در مسیر حرکت کنیم قطعاً پیروزی با ماست.

حجت‌الاسلام آزموده گفت: امروز شما آمدید پاهای شما در این میدان باشکوه و اقتدار،  نظام اسلامی را تثبیت کرد.

وی تصریح کرد: درگذشته دشمن بعثی دست‌به‌دست کشورهای بلوک شرق و غرب دادند و به مملکت اسلامی تعرض کردند؛ اما عده‌ای از نظامیان ارتشیان و نیروهای مسلح و مردم ولایت‌مدار رفتند و به فرمان امام را لبیک گفتند و دشمن بعثی را عقب راندند جنگ به پیروزی رسید؛  اما کار تمام نشد؛ چون دشمن دشمنی را تمام نکرد یک روز آمدند فتنه کردند ولی مردم در جواب  این فتنه، پای صندوق رأی آمدند  و انقلاب را انتخاب کردند.

وی افزود: آمریکا مثل قلدر منطقه هر اتفاقی که در ایران و کشورهای منطقه اتفاق افتاده گزینه‌های روی میز خود را نشان می‌داد؛ ولی الان آمریکا جرئت هیچ حرکتی ندارد.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تأکید کرد: امروز اوضاع اسرائیل را ببینید که نیاز نیست با یک کشور در بیفتد اسرائیل بیش از ۱۲۰ روز در مقابل گروه‌های نظامی کوچک دوام نیاورد چه برسد به اینکه تهدیدی برای ما باشد.

وی خاطرنشان کرد: موشک‌های ما وقتی به پایگاه‌های عراقی خوردند سربازان آمریکایی و سران آنان سرگیجه گرفتند.

وی افزود: امروز این اجتماعی باشکوه ندای مرگ بر اسرائیل سر می‌دهد و آنهایی که در داخل هستند بدانند این ملت فریب فتنه را نمی‌خورد و بابصیرت همیشه پیرو خط رهبری امام راحل و خط سرخ شهادت است.

در انتهای مراسم با صدور قطعنامه و آتش زدن نمادهای استکبار به پایان رسید.

 

انتهای خبر/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک