شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ساعت ۱۴:۳۹
با حضور سردار فرجی صورت گرفت؛

افتتاح ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بام و صفی آباد

در طلیعه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جدیدالتأسیس بام و صفی‌آباد با حضور سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خرسان شمالی افتتاح شد.
افتتاح ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بام و صفی آباد ,

به گزراش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، در آئین افتتاح این ناحیه که امروز صبح  با حضور مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مردم این شهرستان برگزار شد، سردار فرجی گفت: ۴۵ سال از انقلاب اسلامی را گذراندیم و وارد چهل و ششمین سال انقلاب شدیم که اگر امروز را با قبل انقلاب مقایسه کنیم وضعیت مملکت را می‌توان دید و پیشرفت‌هایی که تا کنون به برکت انقلاب اسلامی داشته‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) گفت: حضرت امام راحل به پشتوانه این مردم انقلاب کرد و کشور را از زیر سلطه استعمار و شاه بیرون کشید و مردم با اعتماد به امام خمینی ره ایشان را امام خود دانستند و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

وی در ادامه افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی منافقان و دشمنان، دست از دشمنی خود برنداشتند و با ترور مسئولین و مردم، جنگ تحمیلی و تا الان فتنه‌هایی که وجود داشته و دارد؛ اما این انقلاب همچنان بعد ۴۵ سال استوار و محکم ایستاده است و این کشور به جایگاه‌های بالایی در علم، فناوری، نانو، پزشکی، نظامی و... رسیده و در رتبه‌های بالایی در این زمینه‌ها قرار گرفته است و این از برکات انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و امروزه با سکان‌داری و مدبرانه مقاوم معظم رهبری است.

وی افزود: با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ۱ اسفند در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار، دشمنان و بدخواهان به این نظام بزنید

در ادامه این مراسم سردار فرجی، ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ وطن‌دوست فرمانده ناحیه بسیج اسفراین که به‌صورت مشترک ناحیه فرماندهی ناحیه بام و صفی‌آباد را نیز بر عهده داشتند، سرهنگ دوم پاسدار معنوی را به‌عنوان اولین فرمانده شهرستان بام و صفی‌آباد معرفی نمودند و هم‌زمان ناحیه این شهرستان نیز افتتاح شد.

 

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک