شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ساعت ۱۶:۲۰
امام جمعه اسفراین:

ائمه جمعه تنها یک رأی دارند

امام جمعه شهرستان اسفراین گفت: ائمه جمعه یک رای بیشتر ندارند اظهارات برخی از افراد درست نیست و از کاندیداها می‌خواهیم که از طرفداران خود بخواهند سو استفاده از مجموعه‌های دولتی و دفتر امام جمعه نداشته باشند.
ائمه جمعه تنها یک رأی دارند,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی جاجرمی، امام جمعه شهرستان اسفراین در خطبه‌های نماز جمعه امروز بعد از تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ائمه جمعه پدران معنوی جامعه هستند، حمایت از فرد خاصی ندارند و  غیر از دعوت به مشارکت عمومی در انتخابات حرف دیگری نیست، افراد سعی کنند رعایت تقوا را داشته باشند.
وی ادامه داد: افراد مورد تایید شورای نگهبان برای همه ما محترمند و اظهارات برخی مبنی بر حمایت امام جمعه از افراد خاص، حقیقت ندارد گاهی حرف‌هایی زده می‌شود که واقعیت نیست.
 امام جمعه اسفراین افزود: ائمه جمعه یک رای بیشتر ندارند اظهارات برخی از افراد درست نیست و از کاندیداها می‌خواهیم که از طرفداران خود بخواهند سو استفاده از مجموعه‌های دولتی و دفتر امام جمعه نداشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گفت و تاکید کرد: رمز موفقیت ولایت است و لبیک مردم به فتوای رهبر کبیر انقلاب اسلامی این انقلاب را پیروز و سربلند نگه داشته است.
وی تاکید کرد: با تکیه بر سلاح ایمان در صحنه کارزار و پیروزی انقلاب موفقیت‌هایی در ۴۵ ساله انقلاب اسلامی داشتیم از جمله اول رتبه اول علمی کشور در حوزه نانو فناوری در دنیا، رتبه ۱۱ در پرتاب ماهواره در دنیا، رتبه ۱۳ کشور دارای سوخت هسته‌ای، رتبه اول در منطقه از لحاظ برخورداری از موشک‌های پیشرفته، تنها کشور سازنده ناوشکن در منطقه و  نمونه‌های بسیار دیگری که نام بردن از همه آنان در این زمان کم امکان ندارد.
وی در پایان گفت این نظام نظامی کارآمد است چون در راس آن ولایت است و قوانین اسلامی در آن اجرا می‌شود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک