دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ - ساعت ۸:۵۹
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی:

حضور حداکثری در انتخابات، نمادی از مسئولیت شناسی ما است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: حضور حداکثری در انتخابات نمادی از قدرت اسلامی و جلوه‌ایی از استحکام و پایه‌های مردمی و حکومت، مسئولیت شناسی، تعهد اسلامی و انقلابی ما است.
حضور حداکثری در انتخابات، نمادی از مسئولیت شناسی ما است,

غلام‌حسین شاکری‌کوشکی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن انتخابات نمایندگی مجلس هستیم و تشویق حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی وظیفه ما و اصحاب رسانه است.

وی افزود: حضور حداکثری در انتخابات نمادی از قدرت اسلامی و جلوه‌ایی از استحکام و پایه‌های مردمی و حکومت، مسئولیت شناسی، تعهد اسلامی و انقلابی ما است.

 مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: حضور گسترده جامعه ورزشی و همچنین هیأت‌های ورزشی استان را به مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت کرده‌ایم.

شاکری‌کوشکی بیان کرد: انتظار ما از اصحاب رسانه این است که کمک کنند تا مشتی محکم بر دهان یاوه گویان بزنیم و نگذاریم دشمنان کور کوری بخوانند، چند سال پیش به مسئولان ما می‌گفتند تمام گزینه‌ها روی میز است، اما ما کشور اسلامی هستیم و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را تحقق بخشیدیم و امروزه کشور ما استقلال، عظمت و قدرت دارد و با تهدید دشمن به خود نمی لرزد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه رسالت بزرگی بر دوش دارد، افزود: رسانه های مطالبات مردم را از دولت پیگیری کنند و کارهاو فعالیت‌های دولت را به مردم برسانند، فعالیت‌هایی که از اوایل انقلاب صورت گرفته تا به الان را باید به همه مردم انتقال داد.

شاکری کوشکی در پایان از جامعه ورزشی برای شرکت در راهپیمایی۲۲ بهمن دعوت کرد تا با لباس‌های فرم ورزشکاری‌شان در این راهپیمایی شرکت کنند.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک