دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ - ساعت ۷:۸

کاهش ۲۲۵ میلیون تومانی قیمت شمش طلا در معاملات امروز

از مجموع ۱۱۲ شمش طلای عرضه‌شده یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ در روز جاری ۱۵ بهمن، ۹۴ شمش طلای استاندارددر مرکز مبادله مورد معامله طرفین قرار گرفت.
کاهش ۲۲۵ میلیون تومانی قیمت شمش طلا در معاملات امروز,

به گزارش عصراترک به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس به نقل از مرکز مبادله ارز و طلای ایران، پنجمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز یکشنبه ۱۵ بهمن‌ با حضور خریداران و فروشندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

‌از مجموع ۱۱۲ شمش طلای عرضه شده استاندارد یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ در هزار، ۹۴ شمش طلای استاندارد مورد معامله طرفین قرار گرفت.

شمش‌های طلای استاندارد، در حراج حضوری امروز با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان معامله شد.

‌حراج بعدی شمش طلای استاندارد در روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار می شود که آگهی حراج آن از طریق تارنمای مرکز مبادله ارز و طلای ایران به آدرس www.ice.ir در دسترس است.

‌عرضه قبلی، روز 11 بهمن بود که از 116 شمش عرضه شده، 11 شمش استاندارد طلا در مرکز مبادله طلا و ارز با قیمت 3 میلیارد و 760 میلیون تومان کشف قیمت و معامله شد.

پایان پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک