دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ - ساعت ۷:۲۷
  با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری؛

۲۹ کلاس درس در خراسان‌شمالی بهره‌برداری شد

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، در محل آموزشگاه شهید عیسی گریوانی در روستای گریوان، همزمان ۱۱ پروژه با ۲۹ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۲۰۸ میلیارد ریال در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید .
 ۲۹ کلاس درس در خراسان‌شمالی بهره‌برداری شد,

به گزارش پایگاه‌خبری تحلیلی عصراترک، مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این آئین عنوان کرد: در دو سالی که از دولت سیزدهم گذشته، ظرفیت آموزشی به لحاظ زیرساختی در استان ارتقاء و نیم متر مربع سرانه فضای آموزشی نیز افزایش داشته است.

رشیدی سفر اول رئیس‌جمهور به استان را پر برکت دانست و گفت: فقط در حوزه آموزش بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای ارتقای زیرساخت‌ها در نظر گرفته شد.

وی در ادامه تصریح کرد: دهه فجر سال ۱۴۰۲ پروژه‌ها با اعتبار حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان  قابل افتتاح هستند که رشدی بیش از ۳۵۰ درصدی نسبت به سال قبل داشته و در تعداد پروژه‌ها نیز رشد ۹۰ درصدی داشته‌ایم.

رشیدی افزود: با همراهی مردم و تلاش‌های مسئولین پروژه‌های بزرگی در سطح استان اتفاق افتاده و از پروژه‌ها تاثیرگذار در استان  که به برکت حضور رئیس جمهور بوده انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی است.

وی برآورد این پروژه را یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان ظرف یک سال اعلام کرد و گفت: با انجام این پروژه، پنج و نیم متر مکعب آب شرب درجه یک حفظ و آب مورد نیاز صنایع هم تامین می‌‌شود.

معاون عمرانی استاندار در ادامه به پروژه انتقال آب سرانی به چهار شهرستان اشاره و اظهار کرد: با افتتاح پروژه آب سرانی ظرفیت ۴۰ میلیون متر مکعب آب شرب مصرفی با کیفیت تامین می‌شود که بعد از ۱۵ سال پیگیری و با همکاری همه مسئولین، با اعتبار حدود ۵ هزار  ۵۰۰ میلیارد تومان مصوبه ماده ۲۳ به تصویب رسید که نقطه عطفی در استان بود.

رشیدی خاطر نشان کرد:  استان خراسان شمالی همیشه یکی از سه استان برتر کشور در مشارکت در انتخابات بوده و مردم استان همچنان پای کار نظام هستند و همیشه پیش قدم بوده‌اند و با همان شور و شعف همیشگی در کنار مسئولین با حضور در انتخابات پیش رو، افتخارآفرین خواهند شد.

گفتنی است در ادامه افتتاح پروژه های آموزشی و پرورشی در روستای گریوان مهدی رشیدی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان شمالی دیدار مردمی با مردم روستای گریوان داشت و مشکلات روستا در این دیدار مطرح و پس از بحث و بررسی راهنمایی و دستورات لازم صادر شد.

انتهای خبر/گ

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک