سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ - ساعت ۱۴:۳۴
مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی:

مراقب یخ‌زدگی کنتور آب منازل باشید

مشاور مدیرعامل و سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با توجه به کاهش دمای هوا، شهروندان تمهیدات لازم برای جلوگیری از یخ‌زدگی کنتورهای آب را داشته باشند.
مراقب یخ‌زدگی کنتور آب منازل باشید,

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «عصر اترک» به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان شمالی، حکمت الله عزیزی گفت: با توجه به روند آغاز فصل سرما، و کاهش دمای هوا، شهروندان تمهیدات لازم برای جلوگیری از یخ‌زدگی و ترکیدگی کنتور و انشعاب آب منازل خود به‌کار ببندند و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.
 

 عزیزی افزود: عایق‌بندی کنتور و لوله‌های آب‌رسانی در پیش‌گیری از یخ‌زدگی مؤثر است؛ لذا شهروندان می‌توانند با قرار دادن پشم‌شیشه، گونی کنفی و پوشال در محفظه کنتور و عایق کردن لوله‌های سطحی از یخ‌زدگی انشعاب و کنتور جلوگیری کنند.
 

 وی عنوان کرد: هم استانی‌ها در صورت مشاهده یخ‌زدگی از حرارت دادن مستقیم و یا ریختن آب جوش روی کنتور و یا لوله‌های آب داخل ساختمان و یا از برافروختن آتش در مجاورت شیرها و لوله‌های آب جدا خودداری کنند.
 
 انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک