دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ - ساعت ۷:۱
 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

بهره‌برداری از ۳۳ پروژه راهداری در خراسان شمالی طی دهه فجر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۳۳ پروژه راهداری و راه روستایی با ۲ هزار و ۴۷۲ میلیارد ریال اعتبارات بخش دولتی و ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبارات بخش خصوصی در ایام دهه مبارک فجر در خراسان شمالی به بهره‌برداری می‌رسد.
بهره‌برداری از ۳۳ پروژه راهداری در خراسان شمالی طی دهه فجر,

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، محمد مشتری اظهار داشت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۳۳ پروژه راهداری و راه روستایی با ۲ هزار و ۴۷۲ میلیارد ریال اعتبارات بخش دولتی و ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبارات بخش خصوصی در استان افتتاح می‌شود.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: در حوزه راه‌های روستایی و فرعی استان احداث، آسفالت و روکش ۱۴ محور شامل احداث و آسفالت ۱۰ محور روستایی به طول ۲۸ کیلومتر و آسفالت ۴ محور روستایی به طول ۸.۷ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی با اشاره به بهره‌برداری از یک مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و یک باب مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان گرمه طی این ایام تصریح کرد: روکش آسفالت تجمعی شهرستان‌های مانه و سملقان به طول ۱۳ کیلومتر، میکروسرفیسینگ محورهای شریانی شیروان و فاروج به طول ۲۶ کیلومتر و لکه‌گیری و روکش ماسه آسفالت محور اسفراین - سبزوار به طول ۵ کیلومتر از جمله پروژه‌های قابل‌بهره‌برداری است.

 این مسئول، بهره‌برداری از ۳ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری را از پروژه‌های دیگر دانست و ادامه داد: تعمیر، مرمت و احداث ۸ دستگاه ابنیه فنی راه‌ها در شهرستان‌های مانه و سملقان، روکش آسفالت با دانه‌بندی باز و توپکا در محور بجنورد - اسفراین به طول ۵ کیلومتر و بهسازی محور آشخانه - بجنورد (محدوده بیدک) به طول یک کیلومتر نیز از پروژه‌های دیگر به شمار می‌رود.

 به گفته مشتری، رفع ۴ نقطه پرتصادف در شهرستان‌های شیروان و اسفراین و اجرای یک کیلومتر روشنایی در ورودی شهر اسفراین نیز در این ایام بهره‌برداری می‌شود.

انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک