دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ساعت ۹:۲۲
 مدیر فرودگاه بجنورد:

 زیرساخت‌های لازم در فرودگاه بجنورد برای انجام پروازها فراهم است

 مدیر فرودگاه بجنورد گفت: این فرودگاه از تمامی زیرساخت‌های لازم برای برقراری پرواز برخوردار است و موضوع کاهش فعالیت شرکت‌های هواپیمایی که اخیراً اتفاق افتاده، ارتباطی با عدم وجود بستر مناسب در این فرودگاه ندارد.
 زیرساخت‌های لازم در فرودگاه بجنورد برای انجام پروازها فراهم است,

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمدابراهیم قدمگاهی، مدیر فرودگاه بجنورد اظهار کرد: فرودگاه بجنورد نه‌تنها از تجهیزات کمک ناوبری لازم برای برقراری پروازها برخوردار است؛ بلکه تمام تدابیر امنیتی نیز برای برقراری هرچه مطلوب‌تر پروازها در نظر گرفته شده است.

 وی با بیان اینکه هفته‌ای ۱۱(تا ۱۲ پرواز) پرواز در سال ۱۴۰۰ از فرودگاه بجنورد انجام می‌شده است، گفت: شرکت‌های هواپیمایی به دلایل مختلف از جمله کمبود ناوگان فعالیت خود در فرودگاه بجنورد را کاهش دادند تا اینکه در حال حاضر با مشکل ناوگان ماهان شاهد برقراری دو پرواز در هفته هستیم.

 مدیر فرودگاه بجنورد مطالبه‌گری در خصوص چرایی کاهش پروازها را حق مردم دانست و گفت: باتوجه‌به اینکه این شهرستان فاقد راه‌آهن و آزادراه است، مردم نمی‌خواهند مشکل خاصی از بابت برقراری پرواز داشته باشند. در همین راستا این مطالبه را طبیعی و به‌حق می‌دانیم؛ اما همشهریان باید توجه کنند که برقراری پرواز در بجنورد ارتباطی به مناسب نبودن بستر فرودگاه ندارد.

 قدمگاهی گفت: در حال حاضر سه شرکت آسمان، کیش ایر، قشم ایر مطابق دستور ریاست محترم سازمان هواپیمایی کشوری ۶ پرواز تکلیفی را به دلایل مشکل ناوگان انجام نمی‌دهند.

 وی گفت: این فرودگاه مناسب هواپیماهای پهن‌پیکر نیست؛ اما هیچ‌گونه مشکلی برای نشست‌وبرخاست هواپیماهای بدنه متوسط به پایین (4c) ندارد و از برقراری پروازهای جدید و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم استقبال می‌کنیم و ان‌شاءالله پرواز به مقاصد کیش و عتبات‌عالیات با پیگیری انجام شود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک