شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ساعت ۸:۳۸
رئیس اداره مخابرات اسفراین:

پوشش آنتن‌دهی موبایل در شهرهای اسفراین، بام و صفی‌آباد به ۱۰۰ رسیده است

رئیس اداره مخابرات اسفراین گفت: پوشش آنتن‌دهی همراه اول در سطح شهرهای اسفراین، بام و صفی‌آباد به ۱۰۰ رسیده است.
پوشش آنتن‌دهی موبایل در شهرهای اسفراین، بام و صفی‌آباد به ۱۰۰ رسیده است,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی اداره مخابرات اسفراین، امید قدیری، رئیس اداره مخابرات اسفراین، از پوشش ۱۰۰ درصدی آنتن‌دهی موبایل در سطح شهرهای اسفراین، بام و صفی‌آباد خبر داد و اظهار کرد: با تلاش همکاران و تأمین زیرساخت‌های لازم در سطح روستاهای شهرستان میزان آنتی‌دهی همراه اول با استفاده از رومینگ سایر اپراتورها به ۸۸ درصد رسیده است.

وی گفت: بیش از ۶۱ روستا شهرستان دارای اینترنت پرسرعت روستایی می‌باشد و تمامی سایت‌های همراه اول به تکنولوژی ۴.جی ارتقاء یافته است.

رئیس اداره مخابرات اسفراین افزود: سایت‌ روستاهای گورپان، عراقی، دو من‌ونیم، دولچاه و کلاته الو به اینترنت پرسرعت همراه اول متصل شده‌اند.

قدیری از اتصال اولین طرح نهضت ملی در سطح استان به فیبرنوری خبر داد و ادامه داد: تمامی زیر ساخت‌های لازم برای اجرای فیبر نوری در پروژه ۱۸۸ واحدی طرح نهضت ملی ساریگل اسفراین فراهم گردیده که با تحویل این واحدها تمامی ساکنین از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند. 

رئیس اداره مخابرات اسفراین از ۵۵ پروژه قابل بهره‌برداری در ایام الله دهه‌فجر خبر داد و افزود: بیشترین پروژه قابل افتتاح در سطح استان خراسا‌ن‌‌شمالی در شهرستان اسفراین است که ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۹ میلیارد ریال و در بام و صفی‌آباد ۴ پروژه با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال است که به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک