دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ساعت ۸:۱۲
مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد:

افتتاح ۶۰ پروژه گازرسانی خراسان شمالی طی دهه فجر

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: در مجموع ۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۶ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.
افتتاح ۶۰ پروژه گازرسانی خراسان شمالی طی دهه فجر,

به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، سید محمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی، صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: طی دهه فجر سال جاری پروژه‌های قابل افتتاح در شرکت گاز خراسان شمالی گازرسانی به ۲۶ روستا  و شهرک روستایی با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان و بهره‌مندی ۳۹۶ خانوار از نعمت گاز است.

وی ادامه داد: در حوزه شهری نیز گازرسانی به یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه در مجموع ۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۶ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: براین‌اساس ۲ هزار و ۹۶ خانوار، ۲۶ روستا، دو پاسگاه، ۲۵ صنعت از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

این مسئول اضافه کرد:  در ابتدای دولت سیزدهم، هفت هزار و ۴۰۰ متر شبکه گاز در خراسان شمالی وجود داشت که این رقم هم اکنون به هفت هزار و ۹۰۰ کیلومتر رسیده و در مجموع ۴۷۷ کیلومتر رشد پیدا کرده است.

وی افزود: در حوزه انشعاب‌ها از ۱۷۹ هزار و ۴۲۸ مورد مشترک به ۱۹۰ هزار و ۴۱۸ مورد، تعداد روستاهای گازدار از ۷۴۲ به ۷۶۸ مورد، واحد‌های صنعتی از ۸۵۵ مورد به یک هزار و ۱۵۵ مورد ارتقا پیدا کرده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر به تفکیک شهرستان‌ها در بجنورد با بهره‌برداری از ۱۲ پروژه، گازرسانی به ۷۵۰ واحد مسکونی، پادگان ارتش و ۱۰ واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: در شهرستان راز و جر گلان ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک