دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ساعت ۷:۰
 مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان:

 ۳۵۲ کلاس درس جدید در خراسان شمالی احداث می‌شود

 مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۸۲ پروژه با ۳۵۲ کلاس درس در دست اجرا است که تا کنون ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
 ۳۵۲ کلاس درس جدید در خراسان شمالی احداث می‌شود,

 امین فلاح کوشکی، مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» اظهار داشت: اعتبارات استانی تخصیص‌یافته برای این سازمان طی سال گذشته ۴۷ میلیارد بوده که امسال این رقم با رشد ۵۰ درصدی به ۹۲ میلیارد تومان رسیده است.

 وی همچنین ادامه داد: علاوه بر این رقم اعتبار سفر مقام معظم رهبری نیز با رشد دوبرابری در مقایسه با سال گذشته از ۴۶ میلیارد تومان به ۹۷ میلیارد تومان ارتقا پیدا کرده است.

 این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر ۸۲ پروژه با ۳۵۲ کلاس درس در دست اجرا است که تا کنون ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 فلاح کوشکی یادآور شد: طی سال جاری ۱۹ پروژه جدید از محل اعتبارات استانی آغاز شده است.

 وی با تأکید بر این موضوع که سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی قطعاً برکت زیادی در حوزه پیشرفت سازه‌های آموزشی به همراه داشته است، گفت: در سال تحصیلی جاری نیز ۱۰ پروژه جدید از محل ابلاغ سفر آغاز به کارکرده‌اند.

 مدیرکل سازمان نوسازی خراسان شمالی ابراز داشت: لازم به ذکر است که بر اساس تعهد خیران مدرسه‌ساز نیز تاکنون ۲۱ تعهد با ۸۲ میلیارد تومان اعتبار با زیربنای ۱۴ هزار مترمربع در دست اجرا است.

 وی ادامه داد: براین‌اساس باتوجه‌به اهمیت موضوع مدارس دو نوبته به‌خصوص تمرکز آن‌ها در مرکز خراسان شمالی با احداث پروژه‌های جدید تعداد آنها در بجنورد به ۱۰۶ مورد کاهش پیدا کرده است.

 

 مصاحبه از: آرزو رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک