شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ساعت ۰:۵

برگی از زندگی‌نامه سردار شهید محمد فرومندی

سردار شهید محمد فرومندی در سال ۳۶ در اسفراین به دنیا آمد و در سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ و در منطقه عملیاتی عمومی شلمچه به شهادت رسیده است.
برگی از زندگی‌نامه سردار شهید محمد فرومندی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « عصر اترک » ، سردار شهید محمد فرومندی فرزند علی در نهم خردادماه سال ۱۳۳۶ در شهرستان اسفراین به دنیا آمد و تحصیلات خود را با دیپلم طبیعی به پایان برد.

به علت ضعف اقتصادی خانواده، تعطیلات تابستان را به کارگری می‌پرداخت تا کمکی به اقتصاد خانواده کرده باشد.

این شهید والامقام عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار بوده و از جمله سمت‌های ایشان مسئول بسیج و فرمانده عملیات بوده است.

او در اوایل سال ۱۳۶۰ به فرماندهی سپاه سبزوار منصوب شد و تا اواسط سال ۱۳۶۱ در این قسمت به خدمت مشغول بود. اواخر سال ۱۳۶۱ به جبهه اعزام شد.

از مرحله دوم عملیات مسلم‌بن‌عقیل در ارتفاعات مندلی شرکت داشته و بعد از آن در کلیه عملیات‌هایی که از سوی لشکر ۵ نصر انجام شده، شرکت کرده است که از جمله آنها می‌توان عملیات ویژه خیبر و والفجر ۳ را اشاره کرد.

از او چهار فرزند به نام‌های مرتضی، مصطفی، مهدیه و مرضیه به‌یادگارمانده است.

تاریخ شهادت ایشان ۲۰ /۱۰/ ۱۳۶۵ و به هنگام عملیات کربلای ۵ و در منطقه عملیاتی عمومی شلمچه بوده است. آخرین مسئولیت ایشان قائم‌مقام لشکر ۵ نصر بوده است.

وصیت‌نامه: فقط به خدا بیندیشید و برای او کار کنید و از او کمک بگیرید و حیثیت الهی خودتان را لکه‌دار توقعات سیاسی، اجتماعی نکنید.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک