دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ساعت ۷:۵۳
دبیر هیأت فوتبال خراسان شمالی:

تیم فوتبال اترک در بجنورد ماندنی شد

دبیر هیأت فوتبال خراسان شمالی گفت: مجوز فروش امتیاز تیم فوتبال اترک بجنورد به خارج از استان صادر نمی‌ شود و این تیم دسته دومی در این خطه می ماند.
تیم فوتبال اترک در بجنورد ماندنی شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از ایرنا، محمد شاهدی، دبیر هیأت فوتبال خراسان شمالی در واکنش به خبرهایی مبنی بر فروش امتیاز تیم اترک بجنورد، اظهار کرد: سهمیه این تیم متعلق به مردم خراسان شمالی است و هیأت فوتبال استان هیچگاه مجوز فروش امتیاز اترک را به خارج استان نخواهد داد.

وی افزود: تیم فوتبال اترک بجنورد یک فرصت طلایی برای شکوفایی استعدادهای فوتبالی خراسان شمالی است و این ظرفیت را از دست نخواهیم داد.

شاهدی ادامه داد: گرچه شنیده می شود مالک اترک بجنورد امتیاز این تیم را به استانی دیگر واگذار و نام آن به «ستارگان اترک» تغییر پیدا کرده است اما هیأت فوتبال مجوز این کار را صادر نخواهد کرد به گونه‌ای که اکنون تمامی بازی‌های این تیم در بجنورد برگزار می‌شود.

دبیر هیأت فوتبال خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این تیم با مشکلات متعددی همچون عدم پرداخت مطالبات بازیکنان مواجه است و برای رهایی از این بحران نیازمند حمایت مسئولان و صنایع است.

وی تصریح کرد: بارها نشست‌هایی با مدیران صنایع استان داشته‌ایم اما تاکنون حمایتی از سوی آنها انجام نشده است.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک