دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ - ساعت ۱۷:۲۰
فرماندار گرمه:

اعتکاف عملی عبادی، تربیتی و اخلاقی است

فرماندار گرمه اعتکاف را از اعمال عبادی، تربیتی و اخلاقی دانست و گفت: اعتکاف آثار و برکات زیادی دارد و دوره کامل انسان سازی محسوب می‌شود.
اعتکاف عملی عبادی، تربیتی و اخلاقی است,

به گزارش عصر‌اترک، عبدالحسین قاضوی، فرماندار شهرستان گرمه در جمع معتکفین گرمه‌ای اظهار کرد: بیش از هزار  نفر امسال در این شهرستان معتکف هستند که بیش از  ۷۰۰ نفر معتکفین دانش آموز هستند.

قاضوی تقویت باورها و ارزش های اسلامی را برای نوجوانان و جوانان مهم دانست و افزود: اعتکاف بهترین فرصت راز و نیاز با خداست و شما معتکفان بیش از هر زمان دیگری به خدا نزدیک شده‌اید.

فرماندار گرمه افزود: نقش دانش‌آموزان به‌عنوان سرمایه‌های ایران اسلامی که آینده سازان این مرز و بوم به‌شمار می‌روند، در ساز و کار انتخابات بسیار پررنگ و ارزشمند است. لذا انتظار می‌رود خانواده و جامعه مخاطب خود را به مشارکت هرچه پرشورتر در انتخابات پیش رو دعوت کنند و همراه با والدین و اعضای خانواده در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی اضافه کرد: امروز شما دانش‌آموزان می‌توانید با تاسی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب پای کار نظام باشید و با حضور آگاهانه و پرشور و باشکوه در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کنید تا پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانید.

نماینده عالی دولت در شهرستان گرمه تصریح کرد: وظیفه ما در گام نخست اجرا و مشارکت در انتخابات است، از همین‌رو مقام معظم رهبری ۴ راهبرد مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را برای این دوره از انتخابات تعیین و تبیین نمودند، چرا که دشمن انتخابات ما را از مدت‌ها قبل هدف گرفته است.

گفتنی است در این دیدارها به چند تن از دانش آموزان سال اولی که در برنامه پر فیض اعتکاف شرکت کرده بودند تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ف

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک