پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ - ساعت ۱۰:۱۹
فرماندار جاجرم:

مدیران نسبت به حضور در جلسات اهتمام داشته باشند

فرماندار جاجرم گفت: برخی از مدیران شهرستان جاجرم نسبت به حضور در جلسات فرهنگی اهتمام مناسب ندارند.
مدیران نسبت به حضور در جلسات اهتمام داشته باشند,

 به گزارش خبرنگار عصر اترک از جاجرم، مصطفی حاج زاده، فرماندار شهرستان جاجرم در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و خانواده گفت: متأسفانه برخی از مدیران شهرستان به حضور در جلسات فرهنگی آن‌طور که باید اهمیت نمی‌دهند و حضور در این جلسات را در اولویت کاری خود قرار نمی‌دهند که قطعاً عملکرد این مدیران مورد ارزیابی قرار گرفته و به ادارات کل استانی به‌صورت مکتوب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 وی با بیان اینکه در حوزه اجتماعی و فرهنگی در بسیاری از ادارات شهرستان اقدامات خوبی صورت‌گرفته، گفت: اما آن‌چنان که شایسته است اطلاع‌رسانی مناسب صورت نگرفته و مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی باید ضمن اطلاع‌رسانی عمومی با تعامل مناسب با رسانه‌ها اخبار فعالیت‌های صورت‌گرفته را از طریق رسانه‌های عمومی در اختیار مردم قرار دهند.

 حاج زاده افزود: برپایی نمایشگاه کتاب توسط شرکت آلومینا و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت اقدام مناسب و ارزشمندی است و نگاه ما بر این است که باتوجه‌به استقبال گسترده مردم از این نمایشگاه برپایی این برنامه‌ها در ایام مختلف سال تداوم داشته باشد.

 فرماندار جاجرم عنوان کرد: شرکت آلومینا در نمایشگاه کتاب تخفیفات مناسبی برای عموم مردم در نظر گرفته و امیدواریم فضایی فراهم شود تا اقشاری همچون دانشجویان و طلاب حوزه علمیه با تخفیفات ویژه‌تری بتوانند از این نمایشگاه استفاده نمایند.

 وی افزود: باتوجه‌به در پیش بودن انتخابات تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند با همدلی و هم‌افزایی نسبت به خدمات انجام شده توسط دستگاه متبوع خود با برپایی جلسات با جامعه هدف خود ضمن اطلاع‌رسانی مناسب زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم نمایند.

 این مسئول در پایان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان پروژه‌های قابل افتتاح خود در دهه فجر را در سامانه دولت بارگذاری کنند تا با افتتاح پروژه‌ها در ایام دهه فجر مورداستفاده مردم قرار گیرد.

 

 انتهای خبر/ م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک