پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ - ساعت ۱۳:۱۲
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان:

مراسم اعتکاف در ۱۲۹ مسجد خراسان شمالی برپا می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: اعتکاف رجبیه سال جاری در ۴۶ مسجد شهری و ۸۳ مسجد روستایی در سطح استان برپا خواهد شد.
مراسم اعتکاف در ۱۲۹ مسجد خراسان شمالی برپا می‌شود,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: ثبت‌نام اعتکاف سال جاری از بیست‌وهفتم دی آغاز و تا چهارم بهمن سال جاری با شعار «اعتکاف، معنویت تمدن‌ساز» انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اعتکاف در ۱۳ مسجد شهری ویژه برادران و ۳۱ مسجد شهری ویژه بانوان افزود: تمام مردان بالای ۱۳ سال می‌توانند از فرصت حضور در این آئین معنوی استفاده کنند.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: با هدف ترویج فرهنگ اعتکاف و معنویت، ۱۲ مسجد در سطح استان ویژه اعتکاف دانش‌آموزی در نظر گرفته شده است.

هدایتی با بیان اینکه سال جاری تمهیدات لازم برای اعتکاف دانشجویی فراهم شده است، اضافه کرد: چهار مسجد برای استفاده دانشجویان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده‌شده برای مادران و فرزندان تصریح کرد: برای فرزندان که وابسته مادران هستند و کنار آن‌ها هستند، امکانات لازم و برنامه‌های متنوعی در فضای چهار مسجد استان برای فرزندان تدارک دیده شده است تا مادران بتوانند به‌راحتی به دعا و راز و نیاز مشغول شوند.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه زمان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف رجب از پنجم تا هفتم بهمن سال جاری است، گفت: همراه داشتن تلفن همراه و رایانه شخصی در مراسم معنوی اعتکاف ممنوع است.

هدایتی افزود: متقاضیان جهت ثبت‌نام در آئین اعتکاف می‌توانند به مساجد مراجعه کنند و ان‌شاء‌الله به‌زودی سامانه اینترنتی برای ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک