پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ - ساعت ۱۱:۵
امام جمعه جاجرم:

مشارکت حداکثری در انتخابات انقلاب را بیمه می‌کند

امام جمعه جاجرم گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات انقلاب ما را بیمه خواهد کرد .
مشارکت حداکثری در انتخابات انقلاب را بیمه می‌کند,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم،حجت الاسلام هادی هوشمندنژاد، امام جمعه شهر جاجرم در شصت و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهارکرد: مشارکت حداکثری در انتخابات انقلاب ما را بیمه خواهد کرد و در این زمینه باید از تمام ظرفیت‌های فرهنگی هنری برای مشارکت حد اکثری استفاده کنیم و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

وی افزود:  قوام انقلاب ما به جمهوریت و اسلامیت آن است که مقبولیت مردمی دارد و مردم این مقبولیت را در رفراندوم، تظاهرات، انتخابات و با در صحنه بودن در رویدادهای سیاسی خود را نشان می‌دهد .

حجت الاسلام هوشمندنژاد با بیان اینکه ولایت فقیه، انقلاب را تقویت می‌کند، گفت: وظیفه ما این است که ثبات سیاسی را بالا ببریم و برنامه‌ریزی لازم را جهت حضور مردمی داشته باشیم و از طرف دیگر در حوزه تبلیغات نامزدها مطالبی خلاف واقع بیان نکنند و یا وعده‌ای ندهند که نتوانند به آن عمل کنند.

مصطفی حاج‌زاده، فرماندار جاجرم نیز در این جلسه گفت: سازوکار انتخابات ابلاغ شده و تمام امکانات دستگاه‌های اجرایی باید در خدمت انتخابات باشد تا حضور حد اکثری را شاهد باشیم و این پذیرفتنی نیست که برخی دستگاه‌ها نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: ۴۷ شعبه اخذ رای برای شهرستان جاجرم در نظر گرفته شده که ۱۵ شعبه سیار است و این به خاطر سهولت در رای گیری مردم در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: امید آفرینی در جامعه بسیار امر مهمی است و طرح سفیران مشارکت جدی گرفته شود و دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند در راستای مشارکت حداکثری نشست بصیرتی برای جامعه هدف خود داشته باشند و مسائل و رفع مشکلات مردم در اولویت قرار گیرد.

انتهای خبر/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک