دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ساعت ۱۴:۹
مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار خراسان شمالی:

بانوان می‌توانند مشارکت در انتخابات را بالا ببرند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: زنان با ایجاد فضای تفکر و تعقل در خانواده می‌توانند در مشارکت افزایی انتخابات مؤثر واقع شوند.
بانوان می‌توانند مشارکت در انتخابات را بالا ببرند,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، طی نشستی که امروز با حضور زهرا معینی یکتا، مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار خراسان شمالی در فرمانداری شهرستان اسفراین برگزار شد؛ مسلم نوری، فرماندار شهرستان اسفراین به بیان نقش بانوان در توسعه متوازن و پایدار پرداخت و افزود: نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند که با حضور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران نقش به سزایی دارند.

وی تحکیم بنیان خانواده و حفظ و کیان آن را ناشی از نقش و جایگاه بانوان در خانواده اسلامی عنوان کرد و افزود: پایه و اساس هر کشوری نهاد خانواده است که تحکیم بنیان آن در توسعه پایدار و متوازن نقش مؤثری دارد.

فرماندار اسفراین حضور فعال بانوان در عرصه‌های سیاسی کشور را مهم دانست و تصریح کرد: نقش بانوان در مشارکت افزایی انتخابات بسیار حائز اهمیت و پررنگ است.

وی ادامه داد: ۱۷ نفر از داوطلبین انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی در بررسی صلاحیت هیئت مرکزی نظارت تأیید صلاحیت شدند که از این تعداد ۳ نفر آنها خانم هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نیز با بیان اینکه زنان با ایجاد فضای تفکر و تعقل در خانواده می‌توانند در مشارکت افزایی انتخابات مؤثر واقع شوند، افزود: امروزه حضور حداکثری بانوان در جامعه مشهود است طیف گسترده‌ای از نمایندگان زن در مجلس و حضور فعال بانوان در شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانگر این موضوع است.

زهرا معینی یکتا تصریح کرد: حفظ کرامت انسانی عرصه‌ای است که جمهوری اسلامی برای ما زنان ایجاد کرده که با حفظ حریم در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های علمی و فرهنگی دست یابیم.

وی مشارکت بانوان در عرصه انتخابات را مهم دانست و افزود: بانوان افراد تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف کشور هستند که می‌توانند با حضور و مشارکت فعال خود باعث توسعه کشور شوند.

 

انتهای پیام/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک