یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ساعت ۱۳:۵۴
امام جمعه موقت بجنورد:

تثبیت امنیت در منطقه باعث رشد تعاملات اقتصادی شد

امام‌جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه امنیت تأثیر بسیاری در مسائل اقتصادی هر کشور دارد، گفت: تثبیت امنیت توسط شهید سلیمانی در کشورهای منطقه باعث رشد و تعاملات اقتصادی و سیاسی شد.
تثبیت امنیت در منطقه باعث رشد تعاملات اقتصادی شد,

حجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور، امام‌جمعه موقت بجنورد در گفتگو با عصراترک اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی جزء نوادر بود و صبر، محبت و درایت ایشان نسبت به خودی‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های این شخصیت عالی‌مرتبه بود.

وی با اشاره به محبوبیت جهانی سردار سلیمانی، افزود: ایشان همچنین به سایر ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان عشق می‌ورزید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:  سه ویژگی تخصص در حوزه مدیریت، تشخیص دوست از دشمنان و اخلاص سردار سلیمانی باعث شد تا در بین مدیران الگو باشد.

حجت‌الاسلام مهدوی‌پور تصریح کرد: امنیت تأثیر بسیاری در مسائل اقتصادی هر کشور دارد و تثبیت این امنیت توسط شهید سلیمانی در کشورهای منطقه باعث رشد و تعاملات اقتصادی و سیاسی شد.

وی بیان داشت: محور مقاومت در منطقه برگرفته از تلاش‌های سردار سلیمانی جهت مقابله به داعش و کشورهای استکبار جهانی است.

امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: آمریکا در هر کشوری وارد شد جز ویرانی و ناامنی برای آن نداشته است.

وی در ادامه گفت: آمریکا در هر نقطه از جغرافیای جهان وارد شود به‌هیچ‌عنوان از آن منطقه خارج نمی‌شود؛ اما اگر کشوری در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی کرد، حضور آمریکا دیگر در آن منطقه منفعتی ندارد.

این مسئول با اشاره به تاسی گرفتن دنیا از مکتب شهید سلیمانی افزود: الحمدلله امروز به برکت مجاهدت‌های سردار سلیمانی در اشاعه فرهنگ مقاومت، گنبد آهنین رژیم صهیونیستی با جبهه مقاومت و بیداری ملت‌ها دیگر وجود ندارد و حتی نوار باریکه غزه قدرت پیدا کرده و به سمت اسرائیل غاصب موشک شلیک کند.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی، اسطوره‌ای است که نه‌تنها در بین مردم ایران عزیز است؛ بلکه عواطف ملت‌های جهان در فقدان این شخصیت بی‌نظیر، باعث شد بزرگ‌ترین تشییع در طول تاریخ را برای او شاهد باشیم.

انتهای خبر/ی
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک