دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ - ساعت ۱۴:۰

جنایت تروریستی در کرمان گزارشگر ویژه ایران را مجبور به واکنش کرد

جاوید رحمان که به خاطر رویکردهای ضدایرانی و حضور در نشست های گروه های تجزیه طلب و تروریست ضدایرانی متهم به عدم صلاحیت یک مقام سازمان مللی در انجام بیطرفانه ماموریت های خود است، پس از ابراز همدردی مقامات سازمان مللی در خصوص حادثه کرمان، بیانیه ای در محکومیت این اتفاق صادر کرد.
جنایت تروریستی در کرمان گزارشگر ویژه ایران را مجبور به واکنش کرد,

به گزارش عصراترک به نقل از ایرنا، جاوید رحمان گزارشگر ویژه شورای حقوق بشر در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران در اقدامی تعجب انگیز و برخلاف رویکرد غیرحرفه ای و جانبدارانه معمول سال های اخیر خود، در بیانیه ای حملات تروریستی در کرمان را محکوم کرد.

گزارشگر ویژه ایران که از حمایت گروه معدودی از کشورهای غربی برخوردار است و رویکردهای ضدایرانی اش و حضورش در جلسات و نشست های گروه های تجزیه طلب و تروریستی ضدایرانی در کانادا، آمریکا و تعدادی از کشورهای اروپایی موجب انتقادات وسیعی از سوی بسیاری شده است و متهم به نقض بیطرفی و عدم صلاحیت یک مقام سازمان مللی در انجام بیطرفانه ماموریت های خود می باشد، پس از انتشار بیانیه های محکومیت و ابراز همدردی مقامات سازمان مللی در خصوص حادثه کرمان، اقدام به صدور بیانیه ای در محکومیت این اقدامات تروریستی و ابراز همدردی با قربانیان این حادثه کرد.

جاوید رحمان در شش سال گذشته با حمایت تعدادی از کشورهای غربی و با آرای حداقلی گروهی از اعضای شورای حقوق بشر گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در ایران بوده است و آخرین ماه های دوران ماموریت خود را سپری می کند. جاوید رحمان در سالهای اخیر تحت تاثیر گروه های برانداز خارجی ضد ایرانی و به دلیل حضور و ارتباط مستمر با آنها، به یکی از حامیان سیاست «تغییر رژیم» در ایران تبدیل شده بود که این رویکرد انتقادات بسیاری علیه او مبنی بر مغایرت این رویکرد با اصول بیطرفی و حرفه ای گری گزارشگران ویژه و شک و تردیدهای جدی در خصوص اعتبار گزارش هایش در خصوص وضعیت حقوق بشر در ایران در سالهای گذشته ایجاد کرده است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک