دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ - ساعت ۱۳:۱۷
 نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

 عاملان و حامیان جنایت کرمان، منتظر پاسخ سخت باشند

 نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری عاملان و حامیان باید پاسخ سختی را از ملت ایران بگیرند، در زمانی که تشخیص با نظام جمهوری اسلامی خواهد بود، پاسخی کوبنده را به دشمن خواهند داد.
 عاملان و حامیان جنایت کرمان، منتظر پاسخ سخت باشند,

 حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک دررابطه‌با حادثه تروریستی اتفاق افتاده در کرمان در حاشیه مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: این حادثه تروریستی که توسط داعش صورت گرفت محکوم است.

 امام‌جمعه مرکز خراسان شمالی ادامه داد: این حادثه تروریستی در واقع به نام داعش بود؛ اما پشتیبان این گروه آمریکا، اسرائیل و نظام استکباری بوده‌اند که با همدستی یکدیگر داعش را تربیت کردند و امکانات را به آنها دادند که این جنایت را رقم بزند.

 حجت‌الاسلام نوری اضافه کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری عاملان و حامیان باید پاسخ سختی را از ملت ایران بگیرند، در زمانی که تشخیص با نظام جمهوری اسلامی خواهد بود، پاسخی کوبنده را به دشمن خواهند داد.

 نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم ایران اسلامی دوستدار حاج‌قاسم هستند و دشمن نمی‌تواند با اقدامات تروریستی از محبوبیت سردار سلیمانی بکاهد و یا خللی در حضور مردم در سالروز شهادت این بزرگ‌مرد انجام دهد.

 امام‌جمعه مرکز خراسان شمالی ادامه داد: حادثه تروریستی کرمان اقدام بسیار وحشتناکی بود که این عمل فقط از جلادان و کودک کشان برمی‌آمد.

 حجت‌الاسلام نوری بیان داشت: بسیاری از کسانی که در کرمان به شهادت رسیده‌اند زنان و کودکان هستند، این باعث می‌شود هیچ‌وقت مشکل ما با نظام استکباری حل نشود و دنبال انتقام باشیم.

 وی با اشاره به اینکه اقدام تروریستی در کرمان موجب شهادت بسیاری از زنان و کودکان شد، گفت: این جنایت‌های وحشیانه بی‌پاسخ نمی‌ماند و دشمنان باید منتظر انتقام عادلانه باشند.

 نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: جنایت‌های اسرائیل و حامیانش تمامی ندارد و همواره موجب ناآرامی در منطقه و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه هستند.

 حجت‌الاسلام نوری افزود: این روزها می‌بینیم که اسرائیل غاصب در غزه چگونه جنایت می‌کند و متأسفانه سازمان‌های به‌اصطلاح حقوق بشر نیز سکوت کرده‌اند.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک