دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ساعت ۱۲:۱۷
مدیر توزیع برق شهرستان مانه و سملقان:

۸۳ پروژه عمرانی در سال جاری انجام شده است

مدیر توزیع برق شهرستان مانه و سملقان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۸۶ میلیارد ریال تامین اعتبار و اجرا شده است.
۸۳ پروژه عمرانی در سال جاری انجام شده است,

مرتضی رحیمی، مدیر توزیع برق شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با عصر اترک به ارائه گزارشی از اقدامات این اداره در سال جاری پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۸۶ میلیارد ریال تامین اعتبار و اجرا شده است.


رحیمی افزود: در راستای خدمات رسانی به موقع به متقاضیان جدید روستایی احداث شبکه به طول ۲ هزار ۵۰۰ متر در نقاط مختلف روستایی شهرستان انجام شده است.


وی اظهار داشت: روستاهای دشتک علیا، زو علیا، استاد و حسن مست نیز در همین راستا تامین برق و اجرا شده‌اند.


این مسئول بیان کرد: با اجرای طرح بهارستان در جهت کمک به دهیاری‌ها و جلوگیری از حوادث برای روستاییان، نسبت به پاکسازی کامل تیرها در معابر که بدلیل بازگشایی‌ها در معبر باقیمانده بودند انجام شده که از جمله می‌توان روستاهای دشتک علیا، شش خانه، نجف، انصار، کیکانلو، بیار، مهانک و کوشکی ترکمن را نام برد و روستاهای کاستان و اسلام اباد نیز در دست اقدام است.

وی کل حجم شبکه انجام شده در این راستا ۸ هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و یک هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۸ عدد ترانس اصلاح و بهینه‌سازی عنوان کرد.

رئیس اداره برق شهرستان مانه و سملقان گفت: با اجرای پروژه‌های روشنایی معابر تعداد ۲۰۰ دستگاه چراغ در نقاط مختلف روستایی و ۱۵۰ دستگاه چراغ ال‌ای دی در نقاط مختلف شهری جهت ارتقاء وضعیت روشنایی معابر و رفاه شهروندان نصب گردیده است.

رحیمی بیان کرد: پروژه‌های تقویت ترانس جهت گذر موفق از پیک سال ۱۴۰۲ و ارایه ولتاژ در محدوه استاندارد نیز در روستاهای کیکانلو، عشق آباد، درکش، کوشکی، کوشکی ترکمن، قزلر محله عشایری گنجی و جابجایی یک دستگاه اتوبوستر در مسیر روستاهای مجتمع امند… اجرا شده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک