دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ساعت ۱۲:۰
مدیر کل استاندارد استان:

۲۱۰۵ مورد بازرسی از مراکز عرضه در خراسان شمالی

مدیر کل استاندارد خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو هزار و ۱۰۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در راستای حمایت از مصرف کننده انجام شده است.
 ۲۱۰۵ مورد بازرسی از مراکز عرضه در خراسان شمالی,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی استاندارد خراسان شمالی، محمد خوران، مدیر کل استاندارد خراسان شمالی اظهارکرد: در بازدیدهایی که توسط کارشناسان اداره‌کل استاندارد انجام می‌شود، چنانچه کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری موجود در سطح بازار و واحدهای خدماتی فاقد علامت استاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از استاندارد باشند، فرآورده‌های مربوطه توقیف و با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مطابق قوانین و مقررات جاری سازمان رفتار خواهد شد.

خوران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عرضه کالا و ارائه خدمات غیر استاندارد تضییع حقوق مصرف کننده است، اضافه کرد: در سازمان ملی استاندارد ایران و به تبع آن اداره‌کل استاندارد استان، عزم جدی برای مقابله با کالاها و خدمات بی‌کیفیت وجود دارد و با هرگونه اهمال در این زمینه برخورد می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: کلیه محصولات تولید داخلی که مشمول رعایت استاندارد اجباری هستند، ملزم به درج کد ده رقمی منحصر به فرد در زیر نشان استاندارد روی بسته‌بندی کالا می‌باشند که با ارسال این کد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷، اطلاعاتی شامل نام واحد تولیدی، نام محصول، وضعیت و تاریخ انقضای پروانه کاربرد علامت استاندارد به مصرف‌کنندگان اعلام می‌شود.
@pishrookh

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک