یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ساعت ۱۰:۱

گلایه‌های بانوی تیرانداز ایران: آنطور که انتظار داشتم حمایت نشدم

ملی‌پوش تپانچه کشورمان گفت: اگر حمایت شوم و برنامه‌هایم خوب پیش برود می‌توانم در المپیک مدال بگیرم اما آنطور که انتظار داشتم حمایت نشدم.
گلایه‌های بانوی تیرانداز ایران: آنطور که انتظار داشتم حمایت نشدم,

به گزارش عصراترک، هانیه رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه عضو یک تیم تیراندازی بوندسلیگا شده است، عنوان کرد: من تا الان فرصت نداشتم تیر بزنم، توانستم یک مسابقه ببینم و کنارشان باشم. با توجه به اینکه ما مسابقات جهانی، آسیایی و کسب سهمیه المپیک داشتیم با لیگ بوندسلیگا تداخل داشت. این تیم آلمانی یک مسابقه دیگر دارد اما ما برای کسب سهمیه المپیک به اندونزی می‌رویم. اگر این تیم فینالیست شود شاید بتوانم برایشان تیر بزنم.

خیلی تیراندازان دوست دارند در آلمان تیر بزنند

ملی‌پوش تپانچه کشورمان درباره اینکه با توجه به اینکه شما نتوانسته‌اید برای تیم آلمانی تیر بزنید قرارداد مالی شما به چه صورت خواهد بود؟ گفت: این قرارداد به صورت مالی نیست بلکه حضور من مهم است. خیلی از تیراندازان دوست دارند که در یک تیم بوندسلیگا باشند اما آنها فقط می‌توانند یک خارجی جذب کنند که این فرصت برای من پیش آمد تا بتوانم به عضویت یک تیم آلمانی در بیایم. 

می‌توانیم به افزایش سهمیه امیدوار باشیم 

رستمیان در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که فقط یک مسابقه کسب سهمیه باقی مانده شرایط تیم را چطور ارزیابی می‌کنی؟ عنوان کرد: اندونزی آخرین مسابقه کسب سهمیه است البته من سهمیه را گرفته‌ام، امیدوارم بچه‌های دیگر هم بتوانند سهمیه بگیرند. وضعیت تیم بد نیست ما می‌توانیم امیدوار باشیم که تعداد سهمیه‌ها بیشتر شود.

مدال نداشتیم اما رکوردها خوب بود

وی در خصوص اینکه تیراندازان در بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا نتایج خوبی نداشتند و همین انتقادات را به این رشته زیاد کرده، خاطرنشان کرد: ما در چند مسابقه اخیر مدال نداشتیم اما رکوردها خوب بود و همه بچه‌ها نزدیک به فینال بودند. اگر همین رکوردها باشد در اندونزی با سهمیه همراه خواهد بود. من در همه مسابقات آسیایی و جهانی فینالیست شدم و مدال گرفتم اما آنگونه که انتظار داشتم حمایت نشد. هم کمیته ملی المپیک و هم فدراسیون. به من گفتند بعد از کسب سهمیه حمایت ویژه می‌کنند اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.

آنطور که انتظار داشتم حمایت نشدم

دارنده مدال آسیا و جهان در خصوص اینکه کمیته ملی المپیک حقوقی را برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفتند در نظر گرفته، تصریح کرد: بیش از یک سال است که من سهمیه را گرفته‌ام اما حقوقی که گفته‌اند را هنوز نداده‌اند و فعلاً خبری نشده است. من برای آماده شدن جهت حضور در المپیک از لحظه‌ای که سهمیه گرفتم انتظار حمایت دارم. امیدوارم این قول‌هایی که دادند اجرایی شود و دیر نشود.

حمایت شوم می‌توانم در المپیک مدال بگیرم

رستمیان ادامه داد: هزینه سفر را گفته بودند می‌دهند اما ناهماهنگی بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون وجود داشت که این هزینه پرداخت نشد. من برای تمرین رفته بودم به همین دلیل گفته بودند هزینه را پرداخت می‌کنند. تا الان حمایت نشده اما قرار است صحبتی با کمیته ملی المپیک داشته باشم و برنامه‌هایم را بگویم. امیدوارم حمایت شوم تا بتوانم در المپیک مدال بگیرم.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک