یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ساعت ۱۱:۳۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی:

بناهای مناسب‌سازی نشده مجوز بهره برداری نمی‌گیرند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: مکان‌هایی که برای توان‌خواهان مناسب سازی نشده باشند مجوز بهره ورداری نخواهند گرفت.
بناهای مناسب‌سازی نشده مجوز بهره برداری نمی‌گیرند,

به گزارش عصراترک،  مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سومین نشست ستاد هماهنگی مناسب‌سازی استان با اشاره به عدم مناسب‌سازی دانشگاه آزاد بجنورد برای دانشجویان بهزیستی اظهارکرد: چنانچه طی هفته آینده اقدامی در خصوص مناسب‌سازی انجام نشود برخورد قاطع انجام می‌شود.

وی گفت: عدم رعایت اصول مناسب‌سازی مجتمع در حال احداث اداره کل میراث فرهنگی باعث شده تا حق بهره‌برداری نداشته باشد و ملزم به ایجاد رمپ مخصوص توان‌خواهان شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی افزود: همه مسئولین در این حوزه باید دغدغه‌مند باشند و با حساسیت بیشتر پیگیر امورات توان‌خواهان باشند تا اقدامات اجرایی انجام شود و با توجه به کمبود اعتبارات و در راستای اقدامات صورت گرفته در این حوزه هم تشویق هم برخورد قاطع انجام شود.

رشیدی تصریح کرد: برای کمک به توان‌یابان، آقای قربانیان از بین افراد واجد شرایط بعنوان مشاور استاندار محترم در حوزه توان‌خواهان انتخاب شده‌اند تا برای توان‌خواهان استان تصمیمات خوبی گرفته شود. 

وی ادامه داد: با پیگیری‌های حوزه عمرانی ایاب و ذهاب رایگان درون شهری برای افراد دارای معلولیت و دانش آموزان مدارس استثنایی از طریق شرکت‌های اتوبوسرانی تحت نظارت مورد موافقت قرار گرفت و اقدامات اجرائی لحاظ شد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک