یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ - ساعت ۱۶:۱
مرا از اردو بیرون کردند؛

خداحافظی قهرمان آسیا از دوومیدانی به خاطر یک جفت «کفش»

قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی هانگژو با انتقاد از مسئولان فدراسیون دوومیدانی به خاطر حمایت نشدنش گفت: بعد از این که به شرایط تمریناتم معترض شدم من را از اردوی تیم ملی بیرون کردند!
خداحافظی قهرمان آسیا از دوومیدانی به خاطر یک جفت «کفش»,

به گزارش عصراترک به نقل از  خبرنگار مهر، حسین رسولی دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی هانگژو با انتشار مطلبی از شرایط تمرینی و نبود تجهیزات انتقاد کرد اما طبق آن چه خودش عنوان کرده به دنبال این انتقاد از اردوی تیم ملی او را بیرون کرده اند.

رسولی در این مورد نوشته است: «بعد از استوری که گذاشتم و به بی‌اهمیت بودن سرپرست فدراسیون نبست به آماده شدنم به المپیک معترض شدم، به جای درک کردن و پیگیری مشکلاتم من را از اردو بیرون کردند. در واقع به جای حل مشکل من را حذف کردند. من حتی حق اعتراض به شرایطم را نداشتم و دوستان فقط دنبال تعریف و تمجید هستند و هیچگونه انتقادی را نمی‌پذیرند.»

خداحافظی قهرمان آسیا از دوومیدانی به خاطر یک جفت «کفش»

رسولی بعد از کسب مدال طلای بازیهای آسیایی در خوابگاه مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب و در اتاق قبلی احسان حدادی اسکان یافته تا بتواند به سهولت در محل اردو تردد کند.

انتقاد مطرح شده از سوی این ورزشکار به دنبال ادامه وضعیت تعمیرات این مجموعه و نبود شرایط ایده آل برای تمرین در این فضا به همراه انتقاد از عدم خرید ۵ جفت کفش درخواستی‌اش بوده است.

رسولی که در حضور احسان حدادی توانست مدال طلای بازی های آسیایی هانگژو را به خود اختصاص دهد، در مطلب منتشر شده خود با به کار بردن «خداحافظ دوومیدانی» از جدایی اش خبر داده اما مشخص نیست تصمیمش قطعی است یا صرفا برای توجه بیشتر این موضوع را بیان کرده است.

خداحافظی قهرمان آسیا از دوومیدانی به خاطر یک جفت «کفش»

خداحافظی قهرمان آسیا از دوومیدانی به خاطر یک جفت «کفش»

کد خبر 5971586

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک