یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ساعت ۲۲:۱

تکذیب دوپینگ طلایی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو

نصیری‌نژاد دبیرکل فدراسیون جهانی کوراش و صدیقی رئیس فدراسیون ووشوی ایران دوپینگ ورزشکار ایران در بازیهای آسیایی را تائید نکردند.
تکذیب دوپینگ طلایی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو,

به گزارش عصراترک به نقل از  ایسنا، در روزهای اخیر شایعه‌ای مبنی بر مثبت شدن دوپینگ یکی از طلایی‌های کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی  ۲۰۲۲ هانگژو منتشر شده که حواشی را به همراه داشت.

فدراسیون ووشوی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو موفق شد ۳ مدال طلا (۲ مدال طلا در بخش ساندا و یک مدال طلا در کوراش مردان) کسب کند و از جمله فدراسیون‌های موفق ایران در این مسابقات بود. طبق این شایعه، شنیده می‌شد که این ورزشکار، میان یکی از طلایی‌های فدراسیون ووشو قراردارد که البته این موضوع توسط رئیس این فدراسیون تکذیب شد.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشوی ایران، درباره این شایعه به ایسنا گفت: چنین چیزی تاکنون مطرح نشده و این موضوع را تکذیب می‌کنم.

همچنین محمدرضا نصیری‌نژاد دبیر کل فدراسیون جهانی کوراش نیز در گفت‌وگو با ایسنا در این مورد اظهار کرد: از دو ورزشکار کوراش ایران (یک خانم و یک آقا) در دهکده مسابقات تست دوپینگ خارج از مسابقه گرفتند که اگر مثبت بود همان زمان و در هانگژو اعلام می‌شد؛ چرا که یک کوراش‌کار سنگین وزن ترکمنستانی تست دوپینگ خارج از مسابقه‌اش مثبت شد که همانجا آن موضوع اعلام شد و او را از دهکده بازی‌های آسیایی اخراج کردند.

او همچنین ادامه داد: درباره ورزشکاران ایران چنین اتفاقی نیفتاد و در مورد دوپینگ کوراش‌کار ایرانی نیز تاکنون چیزی به فدراسیون جهانی کوراش اعلام نشده است.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک