یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ساعت ۱۹:۰

واکنش لورنزتی به مذاکره‌ با فدراسیون والیبال ایران: به قراردادم با پروجا پایبندم

سرمربی تیم والیبال پروجا گفت: اخیراً هیچ مذاکره‌ای با فدراسیون ایران برای حضور در تیم ملی این کشور نداشتم.
واکنش لورنزتی به مذاکره‌ با فدراسیون والیبال ایران: به قراردادم با پروجا پایبندم,

به گزارش عصراترک به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه یک سرمربی به گزینه های هدایت تیم ملی والیبال اضافه شده است. در حالی‌که چندی پیش وحید مرادی، سرپرست جدید فدراسیون والیبال خبر از حضور سعید معروف، روبرتو پیازا، ولادیمیر آلکنو یا توماس توتولو روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران داده بود ناگهان یک گزینه جدید به این لیست اضافه شد و او کسی نیست غیر از آنجلو لورنزتی، سرمربی با تجربه و حال حاضر پروجا ایتالیا که با این تیم قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد و در سری آ نیز جایگاه خوبی در جدول دارد.

لورنزتی که یکی از گرانترین مربیان حال حاضر جهان والیبال است در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شایعه مذاکره اش با فدراسیون ایران اظهار داشت: من اخیراً صحبتی با مسئولان فدراسیون ایران نداشتم و تنها 2 سال قبل صحبت هایی درمورد حضورم در ایران مطرح شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر فدراسیون ایران به وی پیشنهاد دهد، موافقت خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: من برای فصل آینده هم با باشگاه پروجا قرار داد دارم. با این حال در ایتالیا با توجه به نتایج ممکن است هر اتفاقی رخ دهد، اما فعلاً باید به قراردادم با پروجا پایبند باشم.

لورنزتی فصل گذشته با ترنتینو عنوان قهرمانی سوپر لیگ ایتالیا را به دست آورد و در حال حاضر سرمربی تیم ملی هیچ کشوری نیست. همچنین او سال ها است که در هیچ تیم ملی مربیگری نکرده و از فضای تیم های ملی دور شده است.

فارغ از تمام این موارد ذکر این نکته هم حائز اهمیت است که فدراسیون والیبال ایران برای اینکه بخواهد او را جذب کند علاوه بر اینکه باید با او قراردادی نجومی ببندد، باید مبلغی جریمه نیز به فدراسیون ایتالیا بپردازد.

پایان پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک