دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ساعت ۸:۱۷
 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خبر داد:

کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب در اسفراین

 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین از کشف و ضبط دو دستگاه فلزیاب غیرمجاز و دستگیری دو متهم در این شهرستان خبر داد.
کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب در اسفراین,

 به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین، عباس توکلیان اظهار داشت: طی گشت مشترک نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شهرستان اسفراین با نیروهای یگان حفاظت محیط‌زیست در منطقه پارک ملی و منطقه حفاظت شده سالوک دو دستگاه فلزیاب و متعلقات آن از حفاران غیرمجاز کشف و ضبط شد.

 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین ادامه داد: دراین‌رابطه دو نفر باهویت معلوم و بومی دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 توکلیان گفت: خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است در غیر این صورت با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

 وی یادآور شد: صیانت از میراث‌فرهنگی استان به مشارکت همه‌جانبه هم‌وطنان نیاز دارد، هم‌وطنان و دوستداران میراث‌فرهنگی می‌توانند گزارش‌های خود را با اطمینان از حفظ امانت‌داری به یگان حفاظت از آثار تاریخی استان اعلام کنند.

 

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک