دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ساعت ۲۲:۵۴
فرمانده انتظامی اسفراین خبرداد:

دستگیری ۴ خرده فروش مواد مخدر در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت پاک‌سازی نقاط آلوده از توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر با دستگیری ۴ نفر خرده فروش مواد مخدر و۳ معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد.
دستگیری ۴ خرده فروش مواد مخدر در اسفراین,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، محمد روهنا، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین اظهار داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت پاک‌سازی نقاط آلوده از وجود معتادان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مواد مخدر با همکاری پاسگاه‌های تابعه این طرح را در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی عاملان توزیع خریدوفروش مواد مخدر در سطح شهرستان شدند، تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۴ کیلو و ۶۷۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، مقادیری اقلام ممنوعه و ابزار آلات استعمال و فروش مواد مخدر را کشف کردند.  

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این طرح تعداد ۴ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۳ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: متهمان در نهایت بعد از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک