یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ساعت ۱۷:۲۹

علمای اهل سنت خراسان‌شمالی حمله تروریستی راسک را محکوم کردند

علمای اهل سنت خراسان‌شمالی طی بیانیه‌ای حمله تروریستی به مقر انتظامب در راسک را محکوم و بر مجازات عاملین این جنایت تاکید کردند.
علمای اهل سنت خراسان‌شمالی حمله تروریستی راسک را محکوم کردند,

 

به گزارش عصراترک،  علمای اهل سنت خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی راسک را محکوم و خواستار برخورد قاطع دستگاه قضائی کشور با عاملان این جنایت شدند.

در این بیانیه آمده است: نیروهای نظامی و انتظامی کشور به عنوان حافظان امنیت مردم، نمود اقتدار و نظم جامعه هستند که با حضور ایثارگرانه خود سنگرداران همیشه بیدار ایران اسلامی هستند و اهل سنت همواره قدردان زحمات این بزرگواران است.

در این بیانیه افزوده است: حادثه تروریستی روز گذشته در حمله به پاسگاه انتظامی راسک سیستان و بلوچستان و به شهادت رسیدن برخی از برادران ما بی‌تردید دل هر مسلمانی را آزار می‌دهد.

روحانیون اهل سنت خراسان شمالی تصریح کردند: ما علمای اهل سنت ضمن تسلیت این حادثه ناگوار به محضر مقام معظم رهبری و خانواده این شهدای عزیز، هرگونه اقدام تروریستی از سوی هر گروهکی را به شدت محکوم و از مسؤولان انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی کشور خواستاریم، عاملان این حادثه تروریستی را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک