یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ساعت ۱۱:۱۴
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی:  

تصفیه‌خانه فاضلاب شیروان امسال بهره‌برداری می‌شود 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: مرحله نخست از تصفیه خانه فاضلاب شیروان برای دریافت شش هزار متر مکعب پساب در شبانه روز، امسال بهره برداری خواهد شد.  
تصفیه‌خانه فاضلاب شیروان امسال بهره‌برداری می‌شود ,

رضا نعیمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در گفتگو با عصراترک در این باره اظهار کرد: در این شهر باید ۱۷۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب اجرایی شود که تاکنون بیش از ۶۰ کیلومتر از این شبکه از محل اعتبارات ملی انجام شده است.  

نعیمی همچنین گفت: در حال حاضر احداث تصفیه خانه فاضلاب شیروان به ظرفیت دریافت ۱۲ هزار متر مکعب در شبانه روز با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است.  

وی افزود: البته این تصفیه خانه در دو مرحله تکمیل و بهره برداری می‌شود که در مرحله اول، این تصفیه خانه برای دریافت شش هزار متر مکعب پساب در شبانه روز بهره برداری خواهد شد و در مرحله دوم نیز طی چهار سال آینده ظرفیت این تصفیه خانه به دریافت ۱۲ هزار متر مکعب پساب در شبانه روز افزایش پیدا می‌کند.  

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اعلام کرد: امسال، مرحله نخست این تصفیه خانه با ظرفیت دریافت شش هزار متر مکعب پساب در شبانه روز به بهره برداری می‌رسد.  

وی یادآور شد: افق تکمیل و توسعه این تصفیه خانه، دریافت ۲۴ هزار متر مکعب پساب در شبانه روز است.  

نعیمی گفت: با توجه به اینکه این تصفیه خانه با مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است، در این قرارداد، دولت پساب را از سرمایه گذار خریداری می‌کند و به دیگر مشتریان متقاضی پساب خواهد فروخت.  

انتهای خبر/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک