دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۴ - ساعت ۱۵:۵۵
امام جمعه آشخانه:

زنان در تعلیم و تربیت حضرت فاطمه (س) را الگو قرار دهند

امام جمعه آشخانه با بیان اینکه زنان در روش تعلیم و تربیت حضرت صدیقه طاهره(س) را الگو قرار دهند، گفت: روش تربیت اولاد را از حضرت زهرا(س) باید بیاموزیم.
 زنان در تعلیم و تربیت حضرت فاطمه (س) را الگو قرار دهند,

به گزارش عصراترک، حجت الاسلام والمسلمین شریعتی‌نژاد، امام جمعه آشخانه درخطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) تاکید کرد: شأن و جایگاه معنوی حضرت زهرا(س) را ارج نهاده و ایام سوگواری را در مجالس آن حضرت حضور یابیم به ویژه جوانان با حضور در این  مجالس از فضایل و معارف دین کسب معرفت کنند و با دستورات دین خداوند آشنا شوند.  


وی با اشاره به اینکه دشمنان با تمام توان مردم را به مراکز مستهجن فساد دعوت می‌کنند، تصریح کرد: مردم بویژه جوانان باید از الگوی زندگی حضرات معصومین علیهما السلام و فرهنگ غنی دین استفاده کنند تا در مسیر زندگی دچار انحراف و سرخوردگی و یاس و ناامیدی نشوند.


وی افزود: نتیجه انحراف و ناامیدی، بی‌آبرویی و فروریختن لباس تقوا و ارزش‌های دینی در جوامع اسلامی است و در نهایت نتیجه این بی‌هویتی، خودکشی است.

امام جمعه آشخانه گفت: برای حفظ کیان خانه و خانواده باید از هر مسیر انحرافی و خلافکاری و آزادی‌های به ظاهر جذاب که در باطن به اسارت گرفتن اخلاق، عقل و آزادی واقعی هستند، دوری کرده و به کسب تعالیم الهی بپردازیم.  

وی با بیان اینکه زنان در روش تعلیم و تربیت حضرت صدیقه طاهره(س) را الگو قرار دهند، اضافه کرد: روش تربیت اولاد را از حضرت زهرا(س) باید بیاموزیم و شیوه شوهرداری را از روش و منش آن حضرت یاد بگیریم و نحوه ارتباط خانه با مسجد را باید از ایشان آموخته و به کودکان انتقال بدهیم.  

امام جمعه آشخانه با اشاره به شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: هدف از این اتحاد رسیدن جامعه به قله علم و دانش و رونق کسب و کار و توسعه اقتصادی است که هر دو به مانند دو بال باید به آسمان خود کفائی پرواز کنند.

وی افزود: در شب یلدا سفارش می‌کنم که از سنت خوب صله رحم که دستور خدا و دین اسلام است پیروی شود که فرمود موجب زیادی عمر می‌شود و از مرگ‌های فجیع آدمی را محافظت می‌کند.

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک