یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ - ساعت ۱۱:۲۴
مدیرعامل شرکت گاز استان:

افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز در خراسان‌شمالی طی دو روز گذشته

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی از افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز در این استان در مدت دو روز گذشته خبر داد.
افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز در خراسان‌شمالی طی دو روز گذشته,

به گزارش عصراترک، به نقل ازایسنا سید محمود هاشمی اظهار کرد: میزان مصرف گاز در دو روز گذشته، پنج میلیون و ۲۶۵ هزار مترمکعب بود. این میزان مصرف نسبت به روز قبل ۲۵۰ هزار مترمکعب بیشتر بود و رشد پنج درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه میزان مصرف گاز روز گذشته ۲۳۳ هزار مترمکعب افزایش یافت، ادامه داد: این میزان مصرف نسبت به روز قبل پنج درصد رشد داشته است.

هاشمی با بیان اینکه افت فشار گاز برای این شرکت بسیار مهم است، گفت: فشار گاز در استان از روز گذشته تا کنون ۵۰ پوند در اینچ مربع کاهش یافته است.

وی بیان کرد: دمای هوا در دو روز قبل صفر و روز گذشته منفی دو درجه سانتیگراد بود که با افت ۵۰ پوند اینچ گاز مواجه بودیم؛ اما اگر دمای هوای روند کاهشی بیشتری داشته باشد، افت فشار گاز بیشتر خواهد شد و مشکلاتی مانند قطع گاز را ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی تاکید کرد: خراسان شمالی در انتهای خط لوله گاز قرار دارد و گاز استان از میادین جنوبی تامین می‌شود. مردم باید صرفه‌جویی گاز را جدی بگیرند.

وی یادآوری کرد: سال گذشته خراسان شمالی تنها استان شمال شرق و شرق کشور بود که گاز آن قطع نشد؛ اما اگر افت فشار گاز به همین شکل ادامه یابد، با مشکل مواجه خواهیم شد.

هاشمی گفت: از شرکت پتروشیمی خراسان خواسته شده است که میزان مصرف گاز را محدود کند، اما هنوز این شرکت همکاری‌های لازم را نداشته است.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از قطع شدن گاز بخش خانگی، باید صنایع نیز همکاری لازم را با شرکت گاز داشته باشند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک