یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ - ساعت ۱۶:۴۴
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شیروان:

شیروان در شب شهادت حضرت زهرا(س) میزبان پیکر پاک شهید گمنام است

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: شیروان افتخار میزبانی، تشییع و تدفین پیکر پاک شهید گمنام در ایام فاطمیه را دارد.
شیروان در شب شهادت حضرت زهرا(س) میزبان پیکر پاک شهید گمنام است,

 

به گزارش عصراترک، به نقل از فارس محمد معلم، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شیروان، اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه در شیروان، پیکر پاک این شهید گمنام به خاک سپرده می‌شود.

وی گفت: در این شهرستان با هماهنگی‌های انجام شده، توفیق میزبانی ۵ تن از اساتید موفق، توانمند و باتجربه حوزه علمیه قم حاصل شد که طی هفته جاری در دانشگاه‌ها، مدارس و مساجد فعالیت داشتند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شیروان افزود: برگزاری دوره‌های تخصصی برای مادحین، مبلغین، مبلغات، مدیران و مربیان حوزه قرآنی، مدیران و مربیان هیئات مذهبی از برنامه‌های دیگر این ایام بود.

معلم بیان کرد: ۹ دوره کارگاه تخصصی آموزشی در موضوعات معجزه مادری، نقش مادری در تقویت پیوند اجتماعی، ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س)، زن در قرآن، هویت زن و شبهات فاطمیه در حال برگزاری است.

وی در خصوص برنامه‌های عزاداری فاطمیه تصریح کرد: از تاریخ ۲۴ الی ۲۸ آذر، بمدت ۵ شب عزاداری و سوگواری، همراه با اطعام عزاداران در ۵۸ مسجد شهر در نظر گرفته شده است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شیروان اظهار داشت: در هماهنگی صورت گرفته با شهرداری مقرر و مصوب شد، فضاسازی و سیاهپوشی شهر توسط شهرداری انجام شود.

معلم با اشاره به دسته‌روی در ۵ شهر شیروان، زیارت، خانلق، لوجلی و قوشخانه و ۲۰ روستا، تاکید کرد: ۱۴ مسجد در شیروان در سالروز وفات حضرت زهرا( س)  به سمت چهار راه دفاع مقدس حرکت کرده و ساعت ۹/۵ صبح پیکر شهید گمنام به سمت مصلی، تشیبع و خاکسپاری انجام خواهد شد.

وی از هماهنگی انجام شده با مساجد شهر جهت برگزاری نماز مغرب و عشا در عصر یکشنبه در مصلی و عزاداری در جوار مرقد این شهید گمنام خبر داد و گفت: سپس مراسم تشییع نمادین حضرت زهرا(س) از جوار این شهید گمنام از مصلی به سمت مسجد انقلاب و سپس مسجد محمد رسول الله(ص) واقع در میدان کوهنورد انجام خواهد شد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شیروان ادامه داد: مسجد محمد رسول الله(ص) شیروان، به نیت ۱۸ بهار زندگی حضرت فاطمه، ۱۸ دیگ طعام در نظر گرفته و عزاداران متنعم خواهند شد.

معلم در انتها از برگزاری مراسم تعزیه خوانی در زینبیه شیروان خبر داد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک