یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ساعت ۸:۱۷
معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی:

سینمای شیروان به‌زودی به مناقصه گذاشته می‌شود

معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در حال حاضر سینمای شیروان جهت بهسازی در دست پیمانکار است، گفت: مناقصه جدید در حال آماده‌شدن است و به‌زودی واگذار خواهد شد.
سینمای شیروان به‌زودی به مناقصه گذاشته می‌شود,

مسعود مرواری، معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک دررابطه‌با آخرین وضعیت سینمای شیروان اظهار داشت: قبل از آغاز کرونا قرارداد با بخش خصوصی منعقد شد که دقیقاً یک ماه بعد از عقد قرارداد کرونا اوج گرفت و سینما تعطیل شد.

وی ادامه داد: بعد از ایام کرونا و بازگشایی مجتمع‌های فرهنگی تاریخ قرارداد به اتمام رسیده بود و شرایط استفاده از سینما فراهم نبود.

مرواری با اشاره به اینکه از طرف اداره کل پیگیری‌ها برای تمدید ۶ماهه قرارداد انجام شد، گفت: اما از لحاظ قانونی ادامه کار پیمانکار، مشکل داشت، به همین دلیل برای مدتی سینما با همان روال سابق فعالیت بود.

وی با بیان اینکه سینمای شیروان تنها سالن فرهنگی شهر شیروان است، گفت:  تقاضا برای برعهده گرفتن مدیریت این واحد فرهنگی بالابود، به همین دلیل بعد از مدتی باتوجه‌به اتمام قرارداد مجبور به تعطیلی سینما شدیم.

مرواری با اشاره به اینکه از سال گذشته چندین مرحله پیگیر اخذ مجوز برای واگذاری مجدد سینما شیروان از وزارت بودیمافزود: در سال‌های گذشته مجوز واگذاری مجتمع‌های فرهنگی هنری در استان انجام می‌شد و از سال گذشته طبق آیین‌نامه وزارتخانه، برای برگزاری مناقصه، اخذ مجوز از وزارت لازم است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیگیری‌های چندین ماهه، طی ماه گذشته اجازه واگذاری مجتمع فرهنگی هنری شیروان و اسفراین گرفته شد و از پنج ماه گذشته اعتباری که مجموعه فرمانداری شیروان برای این مورد تخصیص داده بود برای بهسازی کف‌پوش، صندلی، سقف هزینه شد و اکنون هم پروژه در دست پیمانکار است.

مرواری با اشاره به اینکه در مدت تعطیلی هشت‌ماهه پیگیر سینمای شیروان هستیم، گفت: مناقصه در حال آماده‌شدن است که طی چند روز آینده قیمت‌گذاری توسط کارشناس دادگستری انجام و موضوع واگذاری انجام خواهد شد.

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک