دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ - ساعت ۱۲:۲۳
سابق بجنورد در مجلس شورای اسلامی:

دشمنان به شکست ئوطئه‌های خود اذعان دارند

نماینده سابق مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بین گروه‌های سلطنت‌طلب، منافق و معاندین اختلاف افتاده و اذعان به شکست برنامه‌های خود برای توطئه در جمهوری اسلامی دارند.
 دشمنان به شکست ئوطئه‌های خود اذعان دارند,

موسی‌الرضا ثروتی، نماینده سابق بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عصر اترک اظهار کرد: استکبار جهانی و شبکه‌های معاند مرتب به دنبال برافروختن آتش تفرقه بین مردم و مسئولین بوده و به دنبال اهداف شوم خود هستند.

وی افزود: اکنون نیز در بین گروه‌های سلطنت‌طلب و منافق و معاندین اختلاف افتاده و اذعان به شکست برنامه‌های خود برای توطئه در جمهوری اسلامی دارند.

ثروتی بیان داشت: رسانه‌هایی معاند مانند BBC، اینترنشنال که شبانه‌روز بر علیه جمهوری اسلامی خبر تولید می‌کنند برای کسب درآمد خود دریوزگی استکبار جهانی را می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم نسبت به توطئه‌های شبکه‌های معاند آگاه شدند، افزود: در سالروز اغتشاشات سال گذشته نیز شبکه‌های معاند به دنبال تکرار آوردن مردم به خیابان‌ها بوند که این بار موفق نشدند و اقدام خاصی صورت نگرفت.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن برای رسیدن به هدف خود از موضوعات قومیتی و جنسیتی بهره برده، عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به دنبال تجزیه در خاک ایران بود و همچنین دست به مبارزه مسلحانه از طریق منافقین و گروهک‌های کردی در داخل زدند.

نماینده سابق بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: توطئه‌های دشمنان از ابتدای انقلاب بوده و همچنان بیشتر و ادامه‌دار خواهد بود.

وی روشنگری در جامعه را بسیار مهم دانست و افزود: توطئه دشمنان در خارج از کشور و فضای مجازی و اشتباهات مسئولین و عدم انتشار روایت اول و شفاف‌سازی برای مردم از عوامل تأثیرگذار در به‌وجودآمدن اغتشاشات سال گذشته بود.

ثروتی مشکلات اصل کشور را پنج مورد دانست و افزود: اجرا نشدن قانون اساسی در پاسخ به اعتراضات و مشکلات مردم، اجرا نشدن قوانین توسط مسئولین، نبود شفافیت در میان مسئولین، اجرا نشدن صحیح شایسته‌سالاری و به‌کارگیری مدیران ناکارآمد و کم‌سابقه، باعث ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین شده است.

وی با اشاره به اینکه صداوسیما باید نظرات جامع افراد چه موافق و چه مخالف را داشته باشد، تأکید کرد: صداوسیما می‌تواند با شفافیت، مانع از استفاده مردم از شبکه‌های معاند شود و اخبار به‌صورت آنی از شبکه‌های داخلی بیان شوند.

نماینده سابق بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهم‌ترین اقدامات برای برون‌رفت از تلاطم‌های اجتماعی جامعه و جلوگیری از تکرار حوادث سال گذشته، آگاهی‌بخشی در جامعه و کار فرهنگی است.

انتهای خبر/یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک