پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۸ - ساعت ۱۰:۵
محمدی:

تغییر کادر فنی بزرگسالان تصمیم مدیریتی بود و همه باید حمایت کنند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: تغییرات صورت گرفته در تیم بزرگسالان تصمیم مدیریتی بود که لازم است همه کمک کنند.
تغییر کادر فنی بزرگسالان تصمیم مدیریتی بود و همه باید حمایت کنند,

به گزارش عصراترک، غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازگشتش به کشتی و هدایت تیم ملی جوانان، اظهارداشت: فدراسیون کشتی متعلق به همه کسانی که سال‌ها کنار کشتی بودند. اینجا خانه ماست. من به شخصه از کشتی دور نبودم؛ شاید در مقطعی همکاری نکردم اما دلم همیشه با کشتی بود.

* صادقانه در کنار کشتی کار کردم

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان، ادامه داد: هر زمانی کشتی نیاز داشت سعی کردم در کنار آنها قرار بگیرم. صادقانه تلاش کردم در کنار کشتی کار کنم تا کشتی در آرامش باشد. این صحبت‌های من نه در حد شعار است بلکه سعی می‌کنم عملی آن را انجام دهم. با رئیس فدراسیون صحبت کردم او گفت که می‌توانم به کشتی کمک کنم تا باری از دوش آنها بردارم.

* کار در پایه برای من و فدراسیون مهم است

سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان با بیان اینکه فعالیت در بخش جوانان خیلی مهم است، خاطرنشان کرد: مدیریت فنی تیم‌های پایه راهم بر عهده دارم که کار بسیار سختی است. هم مسئولیت سنگین و هم فنی و بزرگ است. اینجا جای با ارزشی است. نگاه فدراسیون کشتی و شخص بنده به نونهالان و نوجوانان بسیار مهم است. این مسئولیت به بنده واگذار شده و امیدوارم توانایی آن را داشته باشم تا در کنار دوستان عزیز از جمله حسن طهماسبی و بهنام احسان پور به خوبی کار کنیم.

پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان درباره برنامه‌های پیش روی جوانان و مسابقات بین‌المللی، عنوان کرد: من در مسابقات قهرمانی کشور که برگزار شد نبودم اما باید تورنمنت‌ها، انتخابی تیم ملی و ... همه را جمع‌بندی کنیم تا برنامه‌ها را به فدراسیون اعلام کنم. روی برنامه نونهالان و نوجوانان هم کار می‌کنیم من کنار آنها و حامی‌شان هستم.

*با تغییرات کادر همه باید به کشتی کمک کنیم

دارنده مدال نقره جهان درباره تغییرات کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و رفتن پژمان درستکار، تصریح کرد: این یک تصمیم مدیریتی است که سرمربی جدید آمده و همه باید حمایت کنند کار ما سخت است اما پتانسیل کسب نتایج خوب را داریم. شرایط بد نیست اما کار سخت است. همه باید دست به دست هم دهند، این تغییرات صورت گرفته و حالا همه باید حمایت کنیم. امیدوارم این تصمیم مدیریتی به نفع کشتی ما باشد. سرمربی که در گذشته در کنار تیم بود به همراه دستیارانش تمام تلاش خود را کرده اما حالا همه چیز گذشته و باید نگاه ما به آینده باشد.

*به بازگشت قدرتمندانه یزدانی امیدوارم 

محمدی در ادامه صحبت‌های خود درباره جراحی کتف حسن یزدانی و اینکه فکر می‌کند آیا او می‌تواند به المپیک پاریس برسد، یادآور شد: من به بازگشت با قدرت حسن یزدانی امیدوارم. جراحی کتف سخت است اما باز هم امیدوارم. او با نگاه مثبت، روحیه بالا و با توانمندی که دارد قطعاً تلاش خود را می‌کند، این روحیه هم به او کمک می‌کند که بتواند برگردد. 

* یزدانی را باید با توانایی خودش بسنجیم

سرمربی سابق کشتی آزاد بزرگسالان‌، افزود: جراحی کتف سخت‌ترین جراحی در کشتی است اما چند قهرمان در کشتی این جراحی را داشتند که توانستند برگردند و حتی چند مدال المپیک و جهان هم گرفتند. حسن را باید با توانایی حسن یزدانی بسنجیم. او تمام فاکتورها را برای بازگشت قدرتمندانه دارد.

* عیار کشتی‌گیران ۹۷ کیلوگرم در قهرمانی کشور مشخص می‌شود

وی همچنین درباره تغییر وزن کامران قاسم‌پور و اینکه تلاش می‌کند در وزن المپیکی به دوبنده ملی برسد، گفت: خیلی در جریان جزئیات نیستم و نمی‌توانم اظهار نظر کنم. باید همه چیز را به مسابقات قهرمانی کشور که هفته آینده برگزار می‌شود موکول کنیم. در این مسابقات است که عیار کشتی‌گیران ۹۷ کیلوگرم مشخص خواهد شد.

پایان پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک