دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ - ساعت ۱۸:۱۷
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی:

۱۶۲ بیمار خاص خراسان‌شمالی برای دریافت تسهیلات معرفی شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از معرفی ۱۶۲ نفر از بیماران خاص این استان به بانک برای دریافت تسهیلات خبر داد.
 ۱۶۲ بیمار خاص خراسان‌شمالی برای دریافت تسهیلات معرفی شدند,

به گزارش عصراترک، به نقل از وبدا، عبدالله کبریایی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران خاص، صعب العلاج و سرطانی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر دانشگاه و پس از وقفه‌ای در پرداخت تسهیلات، دوباره به بیماران خاص و مبتلابه سرطان که در حوزه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی حضور دارند تسهیلات قرض‌الحسنه ۵۰۰ میلیون ریالی پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای عملکرد موفق دانشگاه علوم پزشکی و اعطای مناسب تسهیلات به بیماران خاص و سرطانی در سال گذشته، امسال نیز با مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در فهرست پنج دانشگاه پرداخت‌کننده تسهیلات قرار گرفته‌ایم.

دکتر کبریایی با بیان اینکه اولین لیست شامل ۱۶۲ نفر از بیماران خاص و سرطانی به بانک صادرات ارسال‌شده است، یادآوری کرد: در این لیست بیماران دیالیز و پیوندی، سرطانی، اوتیسم، دارای نقص سیستم ایمنی، mc و cf هموفیلی و تالاسمی قرار دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اکنون چهار هزار و ۲۰۲ بیمار خاص و ۲ هزار و ۸۲۰ بیمار سرطانی در دانشگاه ثبت‌شده است.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک