دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ - ساعت ۱۴:۱
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی:

بخش دیالیز درمانگاه راز و جرگلان راه‌اندازی می‌شود

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: بخش دیالیز درمانگاه شهرستان رازوجرگلان تا دهه فجر امسال تکمیل و آماده ارائه خدمات دیالیزی در این شهرستان خواهد بود.
بخش دیالیز درمانگاه راز و جرگلان راه‌اندازی می‌شود,

حسن براتی زاده، معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: برای تکمیل بخش دیالیز در شهرستان رازوجرگلان تاکنون چهار میلیارد ریال اعتبار از سوی دانشگاه هزینه شده است که با یک میلیارد ریال اهدای خیر نیک اندیش، خانواده شهید نعیمی، این بخش تا دهه فجر امسال تکمیل و آماده ارائه خدمات دیالیزی در این شهرستان خواهد بود.

به گفته براتی زاده، چهار دستگاه دیالیز به ارزش حدود هفت میلیارد ریال نیز برای تجهیز بخش دیالیز رازوجرگلان خریداری شده که با تکمیل بخش دیالیز، نصب و راه اندازی خواهند شد.

وی عنوان کرد: خرید ۴۰۰ میلیون ریال تجهیزات از سوی خانواده شهید والامقام برزگرنیز از دیگر اقدامات خیرخواهانه برای ارتقای شبکه بهداشت و درمان رازوجرگلان بوده‌است.

گفتنی است که در حال حاضر، رازجرگلانی‌ها برای دریافت خدمات دیالیز، به مرکز استان مراجعه می‌کنند که با تکمیل و راه اندازی بخش دیالیز تا دهه فجر امسال، اهالی این شهرستان مرزی می‌توانند خدمات دیالیز را در شهرستان خود دریافت کنند و می‌توان از این اقدام به عنوان گامی موثر برای توزیع عادلانه خدمات حوزه سلامت در استان نام برد.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک